Leksaker
Hej! Buren till mitt marsvin är stor och den har ett hus med en liten trappa så att han kan klättra upp på taket och kika sig omkring. Jag har också det vanliga mat och vattenflaska och några små leksaker, eftersom jag ska snart skaffa ett till marsvin och för att det ser lite trist och tråkigt ut i buren undrar jag om det finns några roliga lite större leksaker som kanske era marsvin eller någon ni känners marsvin gillar(hoppas ni kan tipsa.)
Tack
tunnlar
Det finns mycket man kan ha! Tunnlar, hus av olika slag gärna lite öppna hus så de lätt kommer ut & in, hängmattor gillar vissa marsvin, gundbrädor finns oxå, bra med mycket pinnar från frukttäd (både bra för att inredningen ska bli trevlig plus att de ju gnager på dem) :)
tack , jag ska fixa lite olika grejer och se vilka han tycker om!

Våran Hane Samson har en aktivitetsboll som man kan lägga mat i, han håller på med den hela tiden och det aktiverar ju honom också, våra honor tycker bara den är tråkig och förstår inte riktigt vitsen med den =P
Bifogar en adress där du ser hur bollen ser ut 
http://webshop.gnagarboden.se/aktivitetsboll-for-kaniner-och-gnagare-p-127-c-195.aspx
Tack