Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettskötsel
Läst 4282 ggr
Mojma
0

Bra våg?

Ska till Ikea om några dagar & tänkte köpa med mig en våg hem som jag kan väga marsvinen på. Vilken kan vara bäst till det?

FeliciaS
0

Jag har en Ordning våg, kostar 189 kr på Ikea. Har haft den ett par år och den fungerar jättebra!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Vasterbo
0

Jag köpte min våg på Biltema för 150kr, om jag inte minns fel. Har inte haft den så länge men den fungerar bra hitills iallafall.

Fridaaaa
0

Har digital,allra bäst:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Royalz
0

Jag har också den från ikea, tycker den är okej.

Hade en touch variant förut och den var bättre då den inte var så ostabil.

zune
0

Jag köpte en ordnings våg men den fungerade inte när vi kom hem. närmsate ikea ligger 2 timmar från mig så det känndes inte värt att åka och byta. behövs det speciella batterier? jag har provar flera olika. känns lite onödigt att betala 189 kr för ngt som inte fungerar

queenlinnea
0

#5 Jag har också den vågen från IKEA, och vi köpte batterierna där samtidigt. Har för mig att dem hänger vid kassan.. Dock tror jag inte att dem är ''speciella'' utan att de finns på andra ställen också.

Lexxi
0

Jag har också en "ordning" våg. Och jag tycker den är toppen^^

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

zune
0

#6 Okej, men det borde väl funka med andra batterier också eller? :)

queenlinnea
0

#8 Yes!

flocken
0

Har en digital köks våg. Tycker det funkar bra. bara de ville sitta lite stilla.Glad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

queenlinnea
0

Kom att tänka på det nu att mina brukar halka omkring lite, men då har jag lagt en savett eller något och sedan räknar jag bort det!

Fridaaaa
0

#11 Ja man kan nollställa den när man har t.ex lagt en handduk eller liknande :) så får man ju rätta vikten:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.