Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 2997 ggr
Marsvinsbus
0

Bara tack!

Hej alla glada i detta härliga forum!

Jag är en nybliven "mamma" till 2 st söta tjejer.

Då jag inte haft marsvin förut, så var frågorna långt fler än svaren.

Men tackvare alla trevliga, glada, hjälpsamma människor som delat med sig av sina erfarenheter och gett kloka ord till desperat sökande (som jag;-)) så har min tillvaro med småttingarna blivit lugnare.

Har fortfarande tusen frågor, men dom tar vi sen #ler#.

Ett stor tack så länge, på återhörande!

[Jessica-B]
0

Det är jättetrevligt att ha dig här i forumet MarsvinsBus! Jag önskar dig all lycka med småttingarna, och fråga på så det ryker om det. Glöm inte heller att vi har massor av bra artiklar i menyn till vänster. Där hittar du det mesta!

Blomkrukan
0

Visa gärna bilder på dina grisar : )

[Maijah]
0

Så kul att du gillar sajten! Glad 

Jag har hängt kvar här sen jag blev medlem för 3 år sedan och tycker också denna sajt är fantastiskt bra! Man lär sig väldigt mkt, främst som nybörjare kanske men även de lite mer erfarna marsvinsägarna kan lära sig något nytt då & då :-) Snabba svar brukar man också få, vilket ju är jättebra, jag har lärt mig mkt om de små liven via denna sajt. Alla har vi varit nybörjare någon gång och bombat med frågor ;-)

Abico
0

Jag tror inte att jag hälsat dig välkommen hit ännu så jag börjar med det, välkommen! Och grattis till de nya familjemedlemmarna :)

Hanna 

Creation
0

Välkommen hit! Så roligt att du tycker om sajten. :-) Lycka till med nykomlingarna och hoppas att vi får se mer av dig och dina grisar i fortsättningen!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sandra-B
0

Välkommen hit till MiF och grattis till dina nya familjemedlemmar!
Jag hoppas att du kommer att trivas här och att du får svar på eventuella frågor :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Marsvinsbus
0

Hej.

Jodå, ska försöka lägga in bilder på de små.

Tror att jag har en Crest och ett virvel marsvin.

Man märker verkligen att dom är två helt olika personligheter redan nu ;-)

På återhörande!