Obehag?
Vad tycker era marsvin är obehagligt?
Calypso tycker att det är obehagligt att bli borstad på baken samt att bli inschamponerad och Sera gillar inte heller att bli borstad på baken, det är obehagligt (fast hon är ju kortklippt). Annars så tjuter hon och tycker att det är rätt obehagligt när Calypso är för närgången när hon är brunstig… =P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Blondie, ett av mina, hon är jätte hårröm på baken åxå, även om hon är kortklippt. Melvis däremot går det jätte bra att bli klappad/borstad. Sen är de inge mer :)
Sune avskyr Dammsugaren och börjar tjuta ilsket när Magnus Uggla sjunger "värsta grymma tjejen" på radion ^^'
Kram Hanna och Sune
Hanna
#2. Hahaha, då vet vi i alla fall nästan vilken musiksmak Sune inte gillar ;)
#3 - Japp ^^
Därimot brukar han "sjunga med" när pappa kör på hög volym med Hammerfall här hemma ^^' Jag som trodde att jag uppfostrat honom till ett stort Rix FM fan o.o Han brukar få lyssna på det ett par timmar varje morgon när min väckarklocka går igång men jag inte orkar stänga av den :P
Kram Hanna och Sune
Hanna
#4. Hahaha, han kanske är som typ alla andra killar då, gilalr rock, hatar pop ^^
#5 - Antagligen ^^' Vad gör man åt sånt? Är det bahandlingsbart ? ;P
Kram Hanna
Hanna

Svante tycker inte heller om att bli klappad/borstad på baken.
#2 Haha, vad kul det där med låten :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6. Hahaha
Kanske om du spelar Ramstein eller vad dom heter för honom länge, så kanske han tröttnar å börjar uppskatta pop istället 

# 2 Va skojigt att han inte gillar de låten….haha…mina marsvin hoppas jag diggar till min techno-musik…haha, men de gör inget ljud ifrån sig, de kanske protesterar i tystehet…hehe
Min sheltie är EXTREMT håröm, och framför allt på baken. Hon ojar sig till och med ont när man klipper henne….Hon är så känslig och fjompig :)

Snutte ogillar att bli kliad i baken, det tycker hon inte om. Men ibland ändrar hon sig & vill att jag ska klia henne, annars blir det andra bullar! (;
Nattie tycker om all sorts kel. Hon hatar dock att få klorna klippta eller när man pysslar med hennes fötter, då jag köpte henne från en djuraffär (ung & dum) och de aldrig klippt hennes klor, så de böjt sig och växt sig fast i skinnet & de har ännu inte rätat ut sig. Så tja, hon hatar all fotberöring ^^,
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
En av mina gillar inte att bli borstad på rumpan medans de övriga bryr sig inte så mycket om det. Men kan ibland vara kittliga när det sker. Alla ogillar ljudet av nyckar och damsugaren.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
tänk på att marsvin hör 6 ggr bättre än oss, ha inte så hög musik
#!3. Det har jag också tänkt på, så varje gång jag har på musik har jag bara så att man hör lite i rummet :) en gång när marsvinen var hos min pappa och en av mina systrar satte på ett ***** dunkadunk liv till musik tjöt dom högan sky (dom var i ett annat rum, men ändå..) och tyckte verkligen att det var obehagligt. Så varje gång någon spelar musik här hemma påminner jag dom om att marsvinen är här :P