Ultimates bebisar

Grattis, jag gilla den vita killen, synd man har för många hanar å ingen plats just nu 

vad söt:D varför kan han inte vara buff om mamman är det??
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#7 För pappan bär inte på de anlaget, för o få buff måste båda föräldrarna bära eller vara de.
Awww vilka söta gossar!^^
Söta ^^
#2 - Fast bebispälsen brukar ju vara mörkare, du tror inte att han blir cream-ljus sen?
Hanna

#10 Jo ja hoppas verkligen att han blir ljus så ja slipper fundera =P
#8 Jaha :) Är inte så duktig på vilka färger som är mer dominanta än andra, men lär mig ;)

AAARRRGGGHH…så underbara fina rara sötisar..pöss!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Gullepojkar!!! Pappa skickar hälsningar till sina söner! =)
Mamma fick en kull ungar nu, och den ena ser ut att vara buff fastän mamman & pappan inte är det, (har en buff hemma) och den är inte tillräckligt ljus för att vara cream och inte är den golden (ena syskonet är det) :)

#15 De roliga är att när ungarna inte e färgavlade så kan de komma som i detta fallet en Mörk Cream som igentligen ser ut som en Buff. Ja har en färgavlad buff o så har ja mamman till denna kullen o hon e mkt mörk buff. O ungen e ljusare än mamman men inte ljusare än min färgavlade Buff. Men hon e ändå cream bara för hon kan inte vara buff genetiskt. Så ögat kan lura en, de e mkt troligare att en unge e cream än buff, då båda föräldrarna måste bära på buff för o få de, de behövs inte för att få cream.
#16 Aha, då är den mörk cream =) tack för svaret! Det är så förvirrande med alla färger och genitik =)

#17 Men bara för att min unge e mörk cream innebär de inte att andras inte kan bli buffar, allt hänger ju på generna vilka som e föräldrar o deras genkoder. Men de e oftast troligast att den e cream än buff.
#18 Okej =) Men troligtvis är han det eftersom varkens mamman eller pappan är Buff =)

#19 vad har de för färger då?
#20 Pappan lilac/golden tror jag och mamman vet jag inte. (mamma har inte haft honan så länge, hon kom dräktig till mamma), så vi har inte riktigt klurat ut vilken färg hon är=)

#21 Jaha okej du kan ju annars skicka en bild på mamman till min mejl om du vill.
#22 Kan göra det i helgen i så fall, är inte hos mamma nu, och har ingen bild på henne på denna datorn =) Du kan ju pma mig din mail?