Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 3232 ggr
[jejjas]
0

Ny byggt =D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anterligen har jag fått omgyggt inne hos djuren =)

Golvburen och alla galler burar åkte ut och i stället använder vi mästa delen av väggytan

[jejjas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvär har inte alla husen kommit på plats än

[Sicali83]
0

Jättesnyggt, gillar speciellt att varje låda har namnskyltar :-)

Vad har lådorna för mått och vart köper man dem? Funderade på att ha en sån som extrabur, det måste vara väldigt praktiskt att städa. Hur gör du för att marsvinen inte ska hoppa över kanten? Mina hade ställt sig på hustaket och hoppat över direkt.

[jejjas]
0

Tack =)

Lådorna köper man på ikea  jag besdtälde hem så samanlagt gick det på 3000

trodde med att dom skulle hoppa ur men än så länge har dom inte gjort det, tror inte dom gör det heller :)

Här har du lådorna =)

Royalz
0

Vad fint det blev :)

[Jessica-B]
0

åååh va fint det blev! Jag blir alltid så himla sugen på att fixa med ny bur när jag ser andras fina bilder. Hur har du gjort namnskyltarna? Dem stilar till det lite måste jag säga! Är du inte rädd att marsvinen skall hoppa ur och slå sig? Dina kanske är lugna och förståndiga till skillnad från mina? ;)

[jejjas]
0

#5 skyltarna har min sambo gjort på jobbet :) namnen är frästa i en plast bitt som är målad :)

nje inte specielt men ändå finns där en lite oro, dom äldre är ju lugna men har satt dom yngsta längst ner i fall dom skulle stutsa ur ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Atensia
0

Fint! Jätte snygga skyltar! :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

godisgrisen
0

Snyggt, frächt, ljust och enhetligt.

Blomkrukan
0

Wow!

[Tisslibiie]
0

Superfint!^^

Deoxi
0

Snyggt!

Jag hade varit skiträdd för att de skulle hoppa ut. Men det är nog bara för jag vet att mina egna marsvin hoppar som de vore kaniner Tungan ute

[Strawberi]
0

Har typ lika dant, och en hane hoppade ut och bröt ryggraden.. Så jag har inga högst upp just nu. Antagligen hände det för han var stressad och rädd för honan han gick med.. trodde aldrig han skulle hoppa ut. Numer är han död. Och jag ska fixa gallerdörrar för att de inte ska ske igen.

Fint är det din tjuv ;)

[jejjas]
0

Tack alla :) i morgon ska jag försöka få upp någon form av dörr eller liknande,

#13 det va ju tack vare din bild som sambonmin ville bygga så :)

[Strawberi]
0

#12 - Tänk vad bra jag är ibland!!