Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 3128 ggr
Kajjan
0

Hjälp!

Hej, jag är ny här (blev medlem kl15:58 idag) och förstår inte så mycket! Har ni något tips eller råd? Ha det bäst Kajsa på KajjanGlad

Kajjan
0

Snälla kan ni hjälpa mig?

Fridaaaa
0

vad är det du ska ha hjälp med?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moa-16
0

Råd/tips om marsvin, eller undrar du hur sidan fungerar? Det blir lättare att hjälpa dig om du förtydligar vad du vill ha hjälp med :)

[Maijah]
0

Vad vill du ha hjälp med? :-)

Kajjan
0

Ja, vad som helst ungefär! Jag är en sådan som VILL veta jag blir galen om jag inte vet:( Vad är viktigast? Roligast? Sämst? Bäst?

Kajjan
0

Sidan!Glad

[Maijah]
0

#5 Med sidan eller med marsvin? har du redan marsvin?

[Maijah]
0

Oj jaha du hann redan svara… Öh, ja det finns många Artiklar som du kan läsa här :-)

[Sicali83]
0

Fast det underlättar ju om du talar om vad du vill veta :-)

Fridaaaa
0

#9 Hon skrev ju nu att hon ville veta mer om sidan=)

[Sicali83]
0

#10# Fast det skadar inte att förtydliga sig lite så får man mer specifika svar. Det här är ju en marsvins sida, men det är svårt att hjälpa till med mer när man inte vet riktigt vad som efterfrågas.

Berätta gärna om sidan så ser jag hur du förklarar :-)

Fridaaaa
0

#11 Jo men är man ny så är det inte så lätt =)

Sandra-B
0

Välkommen hit, jag hoppas att du kommer att trivas här på MiF! :-)

Om du vill ha hjälp med något angående sidan så är det bara att fråga, många här inne har varit här rätt länge och känner till det mesta. Det underlättar dock om du specifierar vad det är du vill ha hjälp med/veta mer om angående exempelvis funktionerna på sajten. Det är i princip omöjligt att kunna berätta allt i ett inlägg, däremot att svara på mer konkreta frågor är betydligt lättare.

Ett tips är att titta runt på sajten, bland tidigare inlägg (eller kanske i en specifik kategori om det är något särskilt du är intresserad av), kolla i artiklarna vi har och helt enkelt testa dig fram :-)

Hoppas som sagt att du kommer att trivas här och få ut vad du känner att du vill/behöver från sajten.

//Sandra- Sajtvärd på Marsvin.iFokus

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Denna kommentar har tagits bort.
[Sicali83]
0

#13# Jättebra tips. Det finns ju som sagt många bra Artiklar och liknande man kan läsa.

[Jessica-B]
0

Välkommen till marsvin iFokus! Hoppas du ska trivas i vårt gäng!

Fråga på så det rycker om det. :)

shintaida
0

Fridaakesson!

Nu när Du kommit till MiF, har Du kommit till en UNDERBAR sida!

Mycket hjälp får man - OM man förtydligar sig! Det måste man i skrift, för det är inte som att prata med någon, där man kan hoppa mellan olika saker.

Skriv konkreta saker - gör en lista på vad du önskar veta, så VET jag att alla som kan, hjälper dig här!

Dock önskar jag att Du är ödmjuk och inte fördömmer andras tankesätt, idéer och uppfattningar.

Då undviker man bråk, personliga påhopp mm. Man kan ha FÖRSKRÄCKLIGT kul härinne! HA HUMOR! Skrattande

För Du ska veta, att jag varit med länge och bara ÄLSKAR denna sida - alltså MiF! Kyss

Lycka till!

// Shintaida

Fridaaaa
0

#19 Jag har varit medlem på mif ganska länge nu så kan en hel del om sidan, jag menade till TS att det inte är så lätt att veta saker om sidan när man är ny =) Men tack tipsen ändå :D
Ja mif är en underbar sida=)

shintaida
0

OJ, förlåt. Frida!

Jag läste visst inte vem som var TS!

Jag menade att skriva det till TS som lite information och inte ge Dig "en uppläxning"!

Förlåt så mycket! Rynkar på näsan

// Shintaida

Fridaaaa
0

#21 Absolut ingen fara =) Tog det inte som uppläxning heller SkrattandeKyss