Marble
Även jag har fått hit en gris från England. En långväga tös med friska och fina magpiegener (hoppas jag). Omkring 3 månader tror jag, och förhoppningsvis i någon sorts utvecklingsfas då propotionerna inte är helt harmoniska. Tyvärr är öronen inte så kul alls. Men hon är söt och otroligt vänlig.
Hon bor just nu med supersnälla Hilda, men de är fortfarande lite avvaktande med varandra. Får vara i karantän på bottenvåningen ett tag. Hon var rädd första dygnet, men har funnit sig till rätta, äter och gruffar lite med Hilda.
Marble har en stor mixad bläs som täcker hela ansiktet, väldigt charmigt.
Åh så jättesöt, hon kommer säkert att växa till sig så proportionerna blir rätt. Eftersom du nämnde öronen så tittar man ju automatiskt på dom och jag undrar varför det är som små hack i höger öra?
Ett sånt hack har nämligen min ena hane med och vad jag vet har han inte blivit biten av något.

Gud vilken gullig liten tös, våran hona Luma har också ett hack i örat men det är väl bara att någon nypt till henne (hoppas jag)
Vilken sötnos :)
#2 Öronhack kan komma när mamman tvättar ungarna när de är nyfödda, exempelvis.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Hon är ju jättesöt! Öronen är pyttesmå men vad gör det… gullunge! Sir är också riktigt go. Kul att de är hanterade och tama.
Grattis! :) Vilken rar fia! Den mixade bläsen var ju för läcker!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Så fin! :) Jag gillar verkligen den tjusiga bläsen.
Hanna
Åh *puss* ^^