Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 2634 ggr
[Tisslibiie]
0

Spark, spark!^^

Hej alla! Måste dela med mig! Ikväll kände jag sparkar i Toscas mage för allra första gången! :-D Så himla underbart! Det är minst 2 små glin tror jag, känner och ser att det sparkas på båda sidor om magen på henne. Åh längtar ihjäl mig! :-*

Equivanlent
0

Åh vad mysigt.När va hon beräknad?Du måste skicka bilder på henne åh bebbarna sen.Är så nyfiken jag me :)

HannaVastervik
0

Vad roligt gumman, det är så härligt att känna och se sparkar! =)

marsvin-90
0

Vad roligt!! =D Hoppas de små grynen kommer snart längtar ihjäl mig ja med! =)

[Tisslibiie]
0

#1 Självklart skickar jag bilder på dem så fort de tittar ut ^^ Jag tror de kommer i mitten av mars. #2 Ja det är jättehäftigt och mysigt!^^ #3 Jaa känns som om vi har väntat i evigheter :-P

luneas
0

#4 Fast om du känner fosterrörelser redan nu så kan du ju förvänta dig bebisar om 3-4 veckor. :-)

[Tisslibiie]
0

#5 Oj haha då har jag räknat helt galet! :-P

luneas
0

#6 Vilken tur då, då slipper du vänta så länge. :-)

Fridaaaa
0

Mysigt att känna det, jag älskar att känna sparkarna:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tisslibiie]
0

#7 Jaa!^^ Hoppas bara att allt går bra. #8Ja det är jättemysigt, satt med henne i knät hela kvällen igår :-D

Atensia
0

Vad spännande! :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

[Tisslibiie]
0

Vet inte hur man gör en "gissa hur många ungar"-tråd så ni kan gärna få gissa här om ni vill!^^ Innan parning vägde hon ca 890 gram (åkte till hanen 8:e december) och nu ikväll vägde tösen 1134 gram!^^

[Jessica-B]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 För att skapa en "gissa hur många ungar"-tråd följer du anvisningarna på bilden jag skickar med. Du går som vanligt till "skriv inlägg". Precis som när du ska skapa en ny tråd alltså. Klicka sedan på cirkeln bredvid den glada smile-gubben. Följ sedan guiden i rutan som kommer upp. :)

[Tisslibiie]
0

#12 Tack så jättemycket Jessica!^^