Ringorm...
Jahapp. Sen senast har två nya vitskorviga fläckar dykt upp i Rabarbers ansikte(kanske hade han både Nossvamp och Ringorm på nosen?). Det känns som att det inte kan vara annat än Ringorm nu… :(
Ska boka vetmöte så att man kan få ett skrapprov på det iaf, men jag vill gärna veta vad ni tycker.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Usch lider med dig och grisarna! :-( Tisslas Ringorm började som vitt mögel på ena sidan av nosen…

Så tråkigt (och jobbigt) om det är så.
Håller tummarna för att det är något annat!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Försök se förbi det som du ändå inte kan göra någonting åt (dvs om det är ringorm) och hoppa direkt till resultatet efter behandling + sanering… så skönt som det kommer kännas när det är gjort.

Fastna inte i negativa tankar!
#3 - Skulle aldrig tänka posetift om Ringorm.
Lider verkligen med dig Louse! :-( *tröst kram*
Inlägg redigerat av moderator pga. otrevligt språk
Nej, inte du också! Jag börjar nästan tro att det vilar en förbannelse över Mif med den här vidriga ringormen!
Varför kan de inte ta fram vaccin till marsvin, även om de vaccin som finns inte ger 100% skydd är det ju ändå bättre än ingenting
Inlägget redigerat av moderator eftersom svordom/ovårdat språk bryter mot nätverkets regler- var snäll att tänk på det i framtiden.
#6 - Jag badade 52 marsvin då. Ursh var en mardröm drömmer mardrömmar om det fortfarandes :x
Inlägg redigerat av moderator pga. otrevligt språk
Fy vad tråkigt, hoppas att det är något annat.
Hanna
Usch, stackare. Håller tummarna för att det är något annat mindre otrevligt!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus