critical care
Fick tips om att man kan beställa Critical Care härifrån: http://webbutik.viskadalensdjurklinik.se/critical-care-gram-p-37.html
Kanske kan vara bra för de som inte har någon veterinär i närheten som säljer det.

Ps, där finns även fibreplex att köpa.

Och appropå tips har jag hört att man kan förvara critical care-pulvret i frysen, så håller det längre.
Envishet och drömmar
Skitbra länk!! är superdyrt att köpa hos veterinären ju!
Jag brukar frysa pulvret och det funkar jättebra! =)
Säljer dom på plats också tro? Jag bor inte långt därifrån o man kanske behöver det akut nångång…

#3 Fast jag har betalat 168:- när jag har köpt hos veterinären här i stan så det är ingen jätteskillnad för mig.
#4 Det gör de säkert!
Superbra :) Tack för tipset!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#5 Jag få betala 300kr när jag köper hos veterinären.

#7 Oj! För 141 gram? Det finns ju en större påse också på 450 gram nånting, det är inte den du köper hos din veterinär då?

Är det samma innehåll i den för kaniner som den för marsvin? De ska ju i övrigt inte ha samma kost…

Jag har visserligen bara behövs köpa en liten påse hos vår veterinär, men där kostade den 40:- vilket ju nästan är halva priset jämfört m denna sida.

blev också lite konfunderad när jag såg att det stod för kaniner..men såg bilden på påsen och där stod det för växtätare så är nog förmodligen samma för båda.
Helt underbart att det finns ngt ställe man kan beställa Critical Care ifrån, helt omöjligt att få tag på i norrland :(