Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 2851 ggr
Lyan
0

Uppdatering (igen)

Jag har fött upp 14 satiner (känns som det var måååånga fler!) Av dem är 10 döda, 1 kommer hit imorgon och de 3 som är kvar letar jag efter.

Jag har en gammal adress till köparen av en av dem, ska prova den när jag får igång min mail. En är vidaresåld från sin ägare och jag får inte tag på henne, fortsätter leta.

Den tredje vet jag att ägaren funnits på Mif! Hon hade två marsvin från samma kull: Sus och Dus. Känner någon henne eller om du som äger dem ser detta höra av er!

Av de jag ägt vet jag att 2 lever, 1 är död och de övriga 3 letar jag efter, har ett par adresser jag ska testa. 1 av de 2 jag haft i jourhem lever.

Jag har pratat med köpare av mina satiner som fött ungar och de håller på att upplysa om satinsjukan.

Sedan är det de som inte är födda hos mig men som dött här.

Känner att jag kanske snart har fått ordning på min satinhärva! Mycket, mycket jobb kvar men det är en del i mitt nya, friska liv jag håller på att skapa mig! Allt kommer gå mer babymyrsteg men jag är svagt optimistisk! Det kommer gå mycket energi till att ta mig ur min djupa depression nu

Jag kommer kolla in här på Mif med jämna mellanrum! Alla här räknar jag som mina vänner även om det blir meningsskiljaktigheter ibland.

Önska mig lycka till så hörs vi snart igen :-D

[Liinda]
0

Det du gör är väldigt ansvarsfullt och fint <3 och jag önskar dig all lycka till ! :)

nimroda
0

skönt att definns människor som dig lyan , världen behöver fler utav såna som dig 1 =) lycka till

M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/

elsasputte
0

Hoppas det går mot ljusare tider för dej snart Lyan, jag vet hur det är.. Kämpa på !

Charlotta-B
0

lycka till!

Charlotta-B

Blomkrukan
0

Jag tycker att det du gör är fint! En del skulle nog inte bry sig.

Lycka till!

Rafflan
0

lycka till :)

En fråga, vill du köpa tillbaka alla satin marsvinen eller vill du bara informera alla som köpt av dig om satin sjukan?

Fridaaaa
0

Lycka till Emmy!<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[exsh]
0

Det är så fint det du gör. Skulle inte tro att det finns många som dig, som inser sina misstag och försöker göra gott. Och som dessutom är helt ärlig, som vågar stå för allt! Du är stark, och du kommer att klara detta! Det svåraste har du redan klarat av, att erkänna, resan till slutet kanske är lång, men en dag står du där! :D Många styrkekramar! Säg till om vi kan göra något! :)

Lyan
0

Tack alla! Kommer uppdatera efterhand som satinerna hittas!