Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 508 ggr
katiz
0

hjälp mig!!!!sömnproblem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har två marsvin(osckar och pelle) som springer väldigt mycket runt på natten,och jag kan inte sova. faktum är att jag är 12 och går upp sju till skolan. och mina föräldrar låter mig inte flytta på buren på natten, vad ska jag göra?

GroaLover
0

du kan säga till dom att du inte kan sova på natten, och att du kan bli allergisk lättare om du är med marsvinen så där

shintaida
0

Har Du ingen hall Du kan ställa dom i på natten?

Eller nåt annat ställe där dom ändå hör och ser er och kan vara där hela tiden utan att behöva flyttas så mycket? 

// Shintaida

GroaLover
0

varför får du inte flytta dom?

KvirrZ
0

putt

- Mvh Emma

Nicey_och_Smulan
0

#4 Haha, varför puttar du på alla trådar…hehe ??

Thea-Cazzy
0

#0 Prova att lägga en filt över buren, men inte riktigt hela.

Då brukar det bli lugnare

KvirrZ
0

#5 som jag skrev i en annan tråd, satt här hemma och ville prata marsvin, men ingen svarade på någotGråter Då fick jag nog^^
Saknade er alla marsvinsmänniskor :)

- Mvh Emma

GroaLover
0

marsvinmänniskor ÄGER, visst gör vi?

KvirrZ
0

JA! :):)

- Mvh Emma

_Anna93
0

men jag har ett förslag som jag brukar göra! jag ger mina marsvin grönsaker på kvällen precis innan jag går
och lägger mig så äter dom istället för att sringa runder. annars kan du sätta in ett hus som dom bara får vara i på natten.

Nicey_och_Smulan
0

#7 Hehe…vad gullig du är…har oxå kännt ibland att det e bara jag inne just nu och jag vill prata marsvin…hihi……=) Kram

katiz
0

tack för hjälpen allihoppa!

KvirrZ
0

#11 Ja, + att jag var sjuk så du hade jag ännu mer tid att prata marsvin så var du ingen inne :( Men nu finns det mycket att läsa igen :D Kramar till alla Marsvinsmänniskor*stoor kram*

- Mvh Emma

FeliciaS
0

Du kan lägga ett mörkt tyg/filt över buren, det hjälpte för mina förra gossar… ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus