Vår!
Jag längtar, som aldrig förr.. Efter våren. Blommorna som kommer upp, vårfåglarna som sjunger, löven som börjar spricka upp, doften och den ljumma vårbrisen..
JAG VILL HA VÅR, NU!
Och sen till den bistra sanningen, kollar ut genom fönstret = En halvmeter snö -.-
Men det kanske är nån annan här inne som börjat se lite vårtecken? Jag bor i Södermanland ska tilläggas..

Ja inte 17 e här bättre här mellan Göteborg å Borås. Strålande sol å massa snö å is.
#3 Det är inte vår här heller, denna sidan Blekinge, har massa snö kvar, min bild är ifrån i höstas hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inga vårtecken här heller.. solen skiner men det är snö och minus -.-

Kompis som bor neråt Frillesås å innåt en bit som skrev att hon hade snöfritt. Trodde hon jävlades men när ja såg korten så stämnde det. E bara 4 mil imellan…
#6 hehe okj, mina föräldrar bor ca 6 mil ifrån mig, och dem har knappt snö alls, nästan snöfritt:P
Här skiner solen i alla fall, hörde också lite fåglar kvitta förrut! Ganska kul hur glad man kan bli av lite fågelkvitter :-)
#1,2 Vilka fina vårblommor.
Ja, det var 28 minus (!!!) här på morgonen, helt sjukt kallt! 
Men solen är iaf varm ibland, och lite vårfåglar har jag hört.. Men all snö och kyla förstör allting..
Här skiner också solen och det är ca -5 så det är rätt behagligt ute :)
#9 Tacktack :D har -5 grader idag

Var faktiskt riktigt varmt i solen även om det var -5 i skuggan. Alla mina ute-djur nöjt av vädret.
Uh idag har det snöat ännu mer :-(