Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 3453 ggr
Lyan
0

Jösses!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Att hästen inte slog runt måste verkligen vara ett rent under :-O

Royalz
0

Det var nog tack vare att hon hållde runt halsen och inte i tyglarna.. då skulle hon nog varit mos.

Lyan
0

Ja, hade han lutat sig minsta lilla bakåt hade den slagit runt, men jag kan inte fatta att den inte gjorde det iallafall, måste ha varit millimeter som avgjorde

Lyan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Samma häst. Tydligen hade den väldigt ont av flertalet hovbölder och när de kom fram försvann stegrandet, men jag hade inte vågat rida en sådan häst. Snacka om skicklig hästkarl/ryttare! Fast bara tanken på att sitta upp på eller hantera en sådan häst utan hjälm är ren idioti!

Aristarcos
0

Frågan är om hästen verkligen är tokig eller om gubben lärt honom att vara tokigObestämd

Aristarcos
0

Nej nu när jag läste, så berodde ju stegrandet pga bölderna, varför sittá upp på en häst som beter sig så Obestämd

emelie92
0

Jag skulle aldrig rida på en häst som var sjuk eller skadad. Om en häst har ont pga hovbölder så är det bara idiotiskt att rida på den.

Fridaaaa
0

Skulle hellre aldrig rida en häst som var sjuk eller skadad, djurplågeri :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Liinda]
0

Dom visste säkert inte om att den hade hovbölder när dom red den.

Lyan
0

Vad jag förstod visste de inte att den hade hovbölder utan att den blev halt dagen efter första filmen, men i vilket fall som helst känns det helt idiotiskt att rida en sådan häst

Kom på en sak också, jag skrev ju hästkarl/ryttare längre upp, har funderat på det sedan dess och kan komma på en hel hög med män som "rättar till" problemhästar, men bara en kvinna :-/