Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1064 ggr
Ketang
0

Burbilder!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Själv har jag tyvärr inga marsvin än. Men jag hoppas på att bli ägare någon dag. Tills dess blir det till att planera och fundera.

Så nu vill jag se bilder på era burar och lösningar på diverse olika saker ni byggt/köpt till dom små liven!

Cavia
0

Om du gör en sökning på burar så hittar du flera trådar med bilder Skrattande

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Abico
0

Jag orkar inte leta fram bilderna på datorn och ladda upp dom nu men det finns ett par bilder på mina burar på hemsidan som du kan kika på :)

Hanna 

Ketang
0

#1 Okej ;-)

#2 Ska kika där!

dumlekola
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild från gårdagens möblering Glad

Vi har en 60 cm bred Billyhylla som är kapad till 180 cm längd för att passa in i köket.

marsvin-90
0

Så här bor de flesta av mina grisar de 2 översta hyllorna e 180x60 o resten e 120x60 =)

Ketang
0

Vad har ni för underlag i burar med trä botten? Det måste väl bli helt förstört snabbt om man inte har något som stoppar det blöta?

[Sicali83]
0

Oj vilke underbara burar era har, de ser verkligen snygga ut.

[Sicali83]
0

Såhär bor mina tjejer, ni får ha överseende med pluttarna som syns så tydligt mot det ljusa lakanet. Tillbyggnaden är kombinerad mat och hödel och den har ett lock man fäller ner men det är uppfällt på bilden.

[Sicali83]
0

Sveas Isoleringscell

[Sicali83]
0

Och Drakes lilla skrivbordsbur

Blomkrukan
0

#5 Wow!! Ser ju underbart ut : ) Vad är det för material?

[Sicali83]
0

#6# Vi har golvmatta, vet inte säkert vad det kallas men man köper det på byggaffärer och de har ofta restbitar.

Sanni
0

#5 Otroligt fin och stor bur! En sådan skulle jag också vilja ha :) Synd bara att jag har bara två marsvin, så jag skulle inta ha någon nytta av en så stor bur Flört Men fin är den!

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

marsvin-90
0

#6 Jag använder vaxdukar i bottnarna.

#11 Ärligt talat vet ja inte va de e för material va min sambo o hans far som fixade allt, dock finns de en tråd om burbygget nånstans här på mif.

dumlekola
0

#6 Jag har bytt ut originalryggen (nuvarande botten) på bokhyllan mot en spånskiva som är klädd med våtrumsmatta/plastgolv och med silicon längs kanterna.

Nästa gång jag gör om kommer jag dock välja att låta våtrumsmattan gå upp lite runt kanterna.