Drömburar
Hur ser era drömburar ut? :)
Jag googlade lite och hittade den här sidan. En sådan bur vore ju inte dum alls ;)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den översta var väldigt fin, och det var många av dom andra också :) Kan tänka mig att de är ganska dyra, men man kan ju ta inspiration och bygga en egen!
jag tror jag kommer rätt aå nära min drömbur med mitt nästa bygge. Blir ca 3 m lång & 75 bred. Flera olika ´avdelningar´. För att komma till varje del kommer det vara olika lösningar, tunnlar, ramp osv.Ett rum kommer även bara vara ´ute saker´i. Under vår/sommar blir det mkt grenar, löv, gräs, bark, mossa, stenar. Som en mini skog.
Ska börja bygga i veckan. Denna ska vara till, honorna. hanarna ska få liknande men i mindre skala
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Åh vilka fina! De bilderna fick mig att snegla lömskt på matbordet och undra om man verkligen behöver ett sånt…
#3 HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! GISELA JAG ÄLSKAR DIG!!!! ÅHHH!!!!!!!!!
Jo jag blev sugen på bygga en bur med 3 våningar längst med hela väggen där jag har en bur just nu… Får bli efter sommaren när jag sommar jobbat då har jag råd :-)
Kanske ändå går att övertala sambon att bygga ett till bygge piratskeppet var ju så himla häfteigt även burarna som hade flera åningar att springa mellan :D