Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1519 ggr
Cavia
0

Tackar för mej

Lämnar marsvin i fokus nu. Tycker hela stämningen på forumet börjar bli lite väl tråkigt. Trådar som spårar ur där alla är sura på alla, försöker man ge råd och hjälp så får man snorkiga och otrevliga svar, helt galet strikta regler för vad man får och inte får göra här inne…så jag känner att det här är inget för mej.

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

westblom
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ok,kan hålla med dig om att de spårar ur i bland,de är inte kul att få otrevliga svar mm,Förvånad

chickwheels
0

tråkigt.. har tyvärr samma funderingar själv just nu, men kommer sakna forumet som bara den :( Jag har lärt mig så mycket här. Men har drabbats av mycket skit också kan jag säga.

Inlägg redigerat av moderator pga. svordom.

Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna  - ej smf reg

gickan87
0

Måste tyvärr hålla med dig. Ibland räcker det att någon skriver lite slarvigt/fel så missförstås det och båken är igång. Därför brukar jag dra mig för att svara i trådar.

Varför kan inte alla bara tänka efter en gång extra innan de blir upprörda/arga utan anledning?

Tråkigt att du lämnar oss :(

MVH Erika :)

godisgrisen
0

Nää… det tycker inte jag att du ska. Fast jag måste säga att jag förstår dig. Det har aldrig varit så här på MiF förut det är massor av överkänsliga utbrott, oförskämdheter och tjafs nu. Det går över tror jag. Du behövs här med ditt kunnande och så är du inte en av de som bråkar…

[exsh]
0

Håller med ovanstående! Tråkigt att höra, vi behöver dig och dina kunskaper :) men själv så går jag själv i samma tankar, mycket har förändrats - och då har jag bara varit här sedan i december!! Men jag lägger märke till en väldigt stor förändring! Hoppas att du kommer tillbaka!

Isnona
0

Tråkigt att det har gått så långt.. Det är lite väl dålig stämning här just nu, men jag hoppas att det förr eller senare vänder. Just nu känner jag att jag inte vågar skriva så många kommentarer eller hoppa in i olika diskutioner just för att folk ska "hoppa på en" eller missuppfatta en.

Hur som helst är det väldigt tråkigt att du och ganska många andra lämnar den här sidan, hoppas du kommer tillbaka lite senare iallafall!

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Aristarcos
0

Det var verkligen tråkigt att höra , har ju sett dig länge här, men varför inte bara ligga lågt ett tag, det kanske lugnar sig ! Men allas synpunkter är viktiga  .. men alla måste lära sig att respektera varandra och inte elda på i onödan här inne. Har varit inne i en lugnare fas ett tag här själv.

Om du inte stannar, lycka till med allt.

Royalz
0

Trist att du lämnar!

Men håller med om att det är väldig kass stämmning här inne. Tror det beror mycket på nya medlemmar, nämner inga namn. Då allt var i princip frid och fröjd innan den/dessa kom hit.

Men får hoppas det lugnar ner sig så du kommer tillbaka! :-)

[Jessica-B]
0

Cavia, det är jättetrist att du känner att du vill lämna vårt forum. Du ska veta att alla här är välkomna, alla har sin plats, och vi bakom marsvin iFokus jobbar ständigt på att förbättra forumets stämning.

Vi håller på att utveckla ett nytt typ av regelsystem nu i samband med den dåliga stämningen som uppstått. Vi alla tycker att det är jättetråkigt att det blivit så här, men det kommer en förändring. En förbättring som kommer att gynna oss alla.

Cavia, beslutet är helt ditt, men du ska veta att - om du lämnar oss, kommer du alltid att ha din alldeles egna plats här. :) Var medlem är oersättlig, och du är en del av vår stora MiF-familj.

Vår förhoppning är att du stannar :)
Tänk på saken!

[Strawberi]
0

Nämen Ulle då! Jag håller med dig till 110% men jag försöker hålla mig undan dom trådarna. Varke läsa eller skriva.

Vi ses väl på någon uts i framtiden :-)
Sköt om dig!

[Aquelegia]
0

Jag har insett att det viktigaste för att hålla stämningen är att IGORERA dem som beter sig illa för då har dem ingen att tjaffsa med ge otrevligt folk inget vatten på kvarnen så kan dem gått stå och trampa på samma ställe :) Det är väldigt viktigt att minnas att det är dem med bra attityd som alltid ska gå vinnande ur genom att låta surisarna vara sura och vi andra fortsätter med den trevliga stämningen. Otrevliga trådar skriver man positiva saker till trådskaparen för att hålla denne på gott humör och resten är faktiskt onödigt tjaffs. Fick lära mig detta på en servicekurs funkar fin fint både i arbetslivet och numera på forumet så hoppas du ger det ett till försök och tar inte åt dig av dumma folk vi ska ha det bra här !!

[Sicali83]
0

#8# Vad fint när man kan utse syndabockar, skyll på de nya så känns allt bättre.

Själv tycker jag som de andra att det är synd att du lämnar Cavia, men jag tycker samtidigt att de nya medlemmarna som tillkommit är en tillgång till forumet, de bidrar med friska fläktar och nya tankar kring marsvin. Det är aldrig bra när ett forum bara består av samma medlemmar och inga nya får komma in, det blir trist i längden.

Royalz
0

#12 Varför tar du åt dig?

[Sicali83]
0

#13# Tar åt mig? Jag försökte belysa det positiva med de nya som tillkomit på forumet eftersom jag tycker det är synd att skrämma iväg dem med ett sådant uttalande som du gjorde i inlägg 8. Försök istället att fokusera på det positiva med att fler medlemmar registrerar sig på MiF, vi delar alla samma intresse och nya ideer är inte automatiskt något dåligt.

Misarn
0

Tycker det är jätte tråkigt, tycker verkligen att ditt kunnande och det du ger är väldigt givande och du har hjälpt mig med väldigt mycket med mina egna marsvin.

Håller med om att det är väldigt många som är "överlänsliga" och tror att det kan vara väldigt enkelt att bara vräka ur sig saker utan att riktigt tänka över innebörden av det man just skrivit.

Vi är ju alla här inne på MIF av en ganska betydande sak: våra marsvin och våran passion för dessa underbara potatisdjur!

Behandla andra med respekt och om man inte kan bete sig som folk så har man ju faktiskt ingenting här att göra, det sprider bara en dålig stämning, när det egenteligen ska vara kul, intressant och lärorikt att vara här inne utan att möta alla elakheter som ofta spårar ur.

Men som sagt hoppas verkligen att du stannar kvar för du gör skillnad här inne! kramar

Lyan
0

Verkligen tråkigt :-( Visst har det varit tjafsigt här men det har det varit innan också och då har det fixat sig till slut. Hoppas verkligen du kommer tillbaka snart :-)

chickwheels
0

"potatisdjur" :D sött :P

Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna  - ej smf reg