Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 2113 ggr
Sandra-B
0

Snälla...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…snälla Jessica, tack så jättemycket!!

Det är så att jag fyller år idag, har varit full rulle hela dagen men nu när jag kom hem från ett årsmöte vid 22-tiden låg det ett paket och väntade på mig i köket.
Fundersam öven vem i hela friden som skickar en present (inslaget med rosa papper med prinsessor på :-P) till mig. Började jag öppna det och fick då syn på avsändaren. När jag såg vem det var ifrån så anade jag även vad paketet kunde tänkas innehålla och mina aningar visade sig stämma :-)

Fick en sådan fin virkad fleecetunnel till marsvinen!

Var ju givetvis tvungen att ta och fotografera den- tyvärr är min kamera sönder så bilderna fick jag ta med mobilen (därav att de är så dåliga).

Tack så otroligt mycket, Jessica, Love & Frej!
Det gjorde mig (& Elvis) väldigt glad och rörd- du är underbar (och det inte bara för detta). Är så glad att jag fått lära känna dig och att Love bor hos dig, bättre köpare får man leta länge efter och jag är ytterst tveksam om det går att hitta.

Kramar på er!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Sandra-B
0

*

**SMF 237 Sweet Dream's 

Sandra-B
0

*

**SMF 237 Sweet Dream's 

Sandra-B
0

*

**SMF 237 Sweet Dream's 

Sandra-B
0

*

**SMF 237 Sweet Dream's 

Sandra-B
0

Elvis (som är kullbror med Jessicas Love) blev så glad för sin tunnel att han tvekade innan han lämnade den för att hämta sin paprikabit. Paprikan vann dock dragkampen och han skyndade sig ut för att hämta den innan han sprang tillbaka till sin tunnel och la sig med sin mat.

Min "lille" sötnos <3

**SMF 237 Sweet Dream's 

Moa-16
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh, vad snällt och vad fin!! Grattis!

Creation
0

Så rart av henne! Superfin rulle!

Och grattis på födelsedagen igen! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lyan
0

Vad kul! Jättefint!

Grattis!

Abico
0

Så fint, grattis igen :)

Hanna 

Lodis
0

Vad mysigt han har det, jättefintGlad

[Liinda]
0

Vad gulligt! =)

Grattis! :)

[Sicali83]
0

Åh vilken perfekt och jättefin present. Förstår att du blev glad Glad

Fridaaaa
0

Grattis vad roligt :) Vad fint!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

FeliciaS
0

Vad fint :)

Grattis i efterskott, hoppas du fick en bra dag!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Jessica-B]
0

Neeej vad gullig du är sandra Skäms
Orden värmer verkligen ända in i hjärtat!
Jag är så tacksam och glad över att ha fått lära känna dig också ska du veta! Jag hoppas att du fick dig en fin födelsedag, för de förtjänar du!

Vilken blödig tråd det här blev ;) Nej men allvarligt. Du är en toppentjej!

Vad kul att det var Elvis som fått rullen - Love har ju varit med å virkat på ett hörn till brorsan. ;)

KRAM TILL FÖDELSEDAGSBARNET!

Blomkrukan
0

Grattis i efterskott!!

Atensia
0

Grattis i efterskott! :) Vilken fin mysrulle!!

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Sandra-B
0

Tack för gratulationerna :-)
Det var väl inte en "riktig" födelsedag om man säger så, inget firande, ingen tårta/fika etc- tillbringade istället dagen med att städa på mitt rum och kvällen med att vara på årsmöte/föreläsning. Några presenter fick jag dock (några örhängen, kläder, datorspel och *hmm* har glömt…Skäms utöver Elvis gosiga rulle).

Firade med "tårta" (eller snarare glass, maränger, frukt, olika sorters såser etc) i måndags när mina syskonbarn var här efter skolan och sen ska vi fira "ordentligt" med familjen (jag, mamma, pappa, syrran med sambo och deras barn) om några veckor istället när alla är lediga och tiden räcker till bättre. För mig är det inte så viktigt att fira födelsedagen längre (börjar kanske bli vuxen? ;-P) utan det som känns viktigast är att träffas och umgås ordentligt med familjen, tan en massa stress eller måsten- helt enkelt bara ha trevligt och njuta av varandras sällskap i lugn och ro (det låter onekligen som om jag verkligen har blivit vuxen- ojojoj…). :-)

Det var du som började FlörtDen oväntade presenten från dig gjorde verkligen att en dag som höll på att sluta med negativa känslor (årsmötet var inte vad det borde varit om man säger så) vände över till att sluta som varje dag borde sluta- positivt.
Somnade med ett leende på läpparna skulle jag tro :-)
Tror att Elvis har tillbringat hela natten och dagen i sin tunnel (det ser åtminstone ut som så- om han inte valt att ha den endast som toalett så att säga) så den är oerhört uppskattad.

Kan rekommendera alla att fixa mysiga tunnlar till sina grisar!
Den har blivit mer uppskattad än vad jag trodde att dessa tunnlar skulle bli- ska ta och försöka mig på att fixa ordning några stycken själv också (någon gång framöver) så att även de övriga grisarna kan få något mysigt att sova i :-)

**SMF 237 Sweet Dream's 

[Jessica-B]
0

#18 aaaaaaaaaw, lille elvis. Mamma har tjatat om elvis ända sedan jag visade henne bilderna på honom när han ligger i tunneln. Hon tycker att han är så söt, och han är verkligen jättelik Love på bilden i inlägg #3 :D Hon härmar hans "pose" i tunneln hela tiden. ;) Hans lilla mun är så söt! Det ser nästan ut som att han ler hihi