Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 790 ggr
alva-m-t
0

Burtips!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejhej!!! Jag skulle vilja bygga en bur till mina marsvin, men har ide`torka:) Jag vet att det finns många på mif som bygger sina egna burar, så ni kan väl dela med er. (det är säkert inte bara jag här inne som funderar på att bygga en bur:). Man kan även dela med sig om hur man kan bygga hus och leksaker, ifall man skulle vilja det:) Så skriv på, om du har tips och tankar:)!!!

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

[Sicali83]
0

Om du kikar under boende och inredning så finns det massor av bra tips på både burar och intredning, där hittar du säkert något du gillar.

alva-m-t
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för tipset:) Ska titta där, hade inte tänkt på detSkrattande

[Sicali83]
0

#2# Lätt att missa, har själv gjort samma sak flera gånger Glad

Hittar du inget där så kan jag lägga in lite tips senare.

alva-m-t
0

Var har den där gamla tråden tagit vägen som hade över hundra svar! Den var ju så bra…

[Jessica-B]
0

#4 Så du har också hamnat i burbyggeträsket nu? ;) Jag varnar dig, man kommer aldrig ur det hahaha. Har man byggt en bur själv blir den aldrig klar, och när man har sån extrem idétorka på den buren så bygger man en ny hihi. ;) Det vet jag i alla fall att flera kan skriva under på hihi.

Vet inte vilken tråd du syftar på? :) Minns du ungefär vad den hette?

Abico
0

Är det den här tråden du tänker på?

Hanna 

[Aquelegia]
0

ja min bur blev precis klar men ska bygga ut inom kort ^^ finns mängder med alternativ att bygga från grunden tycker jag tog lika lång tid som att fixa en bokhyllebur. jag byggde allt i formplyfa"stallplyfa" behövs ingen vaxduk. Så tapetserade jag den för då blire riktigt snyggt en del av rummet istället för ett monsterbygge som tar plats :)skriv gärna en tråd om just ditt burbygge jag tycker det är spännande iaf ^^

alva-m-t
0

Bra Abico, det va den tråden jag menade:) Jag tittade på den tråden här om dagen, men den försvann:) Hehe…