Ute
Idag fick marsvinen vara ute for forsta gangen det har aret. Dom blev jatteglada aven fast dom var i en jatteliten bur. Kommer bilder snart
Är det inte väl kallt för dem ute fortfarande?
Antar du inte är i sverige eftersom du inte har åäö… Hon bor i nederländerna, varmare än oss.
#2# Ja då var det ju en annan sak, blev lite fundersam 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad härligt det ser ut, man längtar till sommaren nu …. 
Oj oj så härlig. Mina marsvin här blir svartsjuka, dom får persilja och morötter allt är så dyrt här just nu! Men dom är alltid glada ändå :-)
Åhh. Grönt, saftigt gräs! Annat än vad vi har här i Ystad. Gräset är gul/brunt och ligger slickat längs med marken på grund av all snö som varit :-( Men snart vänder det nog! :D
Här är det fortfarande en meter snö
Men nu är dagarna soliga och varma så det är öppet till djuren flera timmar om dagen. Det är som härligast när solen lyser in och marsvinen sträcker ut sig ordentligt :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#7 Samma här :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oh, vad lyxigt. Här lär det nog gå att plocka in gräs först i slutet av april, och ta ut marsvinen i maj eller så. Så det är en bit bort, tyvärr.
Vad avundsjuk jag och marsvinen blir!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#4 Ser så mysigt ut : )