Nya kort
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Våra bebisar växer så det knakar!! Grymt skönt att dom återhämtat sig så himla bra efter sin lite tuffa start med sellnic. Och eftersom jag vet att det finns två här på sidan som nog är lite nyfikna på dom så får jag ju uppdatera med lite aktuella foto 
På detta kortet är det Annie som försöker flörta med matte så att hon ska få komma in i den nystädade buren,hihi.
Ser på korten att det är dags för kloklippning, blir morgondagens projekt för det är inget varken marsvinen eller matte gillar, suck.
Så stora dem har blivit
Kul att se!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh vilk sötnosar! 
En fråga, hur stor är en sådan hage?
Vad söta de är och skönt att de växer :)
#5 Jag har två sådana delar vilka tillsammans blir ca 1,5*1,5 m om man sätter ut den som en kvadrat.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6 Du menar alltså att du har två set med hagedelar du satt ihop till ett? Funderar på att köpa ett … Hur många marsvin brukar det vara inne i din samtidigt?
Ska inte ta över denna tråd, förlåt! :-/
#6 Här har jag köpt min hage http://grand-prix.se/product_info.php/cPath/218_220_251/products_id/6343
Köpte först 1 men insåg snabbt att det blev lite litet. Beställde då 2 till och igår gjorde jag hagen så stor så vi kunde sitta inne hos marsvinen både jag och 2 barn. Jag lägger ut två lakan under bara.
Nackdelen är att den första hagen jag köpte där satt de 8 delarna ihop förutom på ett ställe, perfekt. Men de andra två setet jag köpte så fick jag delarna lösa, vilket för mig innebär 16 lösa delar som jag måste sätta ihop varje gång. Men ska komma på en lösning att sätta ihop dom.