Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 977 ggr
[Jessica-B]
0

Dilemma

Jag hittade en lapp i min trappuppgång där det fanns telefonnummer till någon som säljer sina marsvinsbebisar för att "mamman och pappan varit kära". Fanns ingen information om bebisarna alls, kön, ålder, ingenting. Det skulle vara roligt att se att alla bebisarna fick ett bra hem. Att tyda på att marsvinen "varit kära" skulle jag tro att ägarna inte är jättekunniga. :/ - eller också skulle det bara låte gulligt.

Jag lurar lite på att ta en i alla fall, men jag tänker på risken för smittsamma sjukdomar. Sen är det en stor risk att föra ihop en till pojke med mina andra två pojkar. Åh! Man vill ju bara så gärna hjälpa till och se till att alla djur (och människor) har ett varmt och gott hem och är i trygga händer. :) DILEMMA! Vad tänker ni om saken?

Om det är någon som är intresserad så kan jag skicka telefonnummret till annonsen via PM för jag vill ogärna posta deras nummer öppet i forumet. Marsvinen finns i alla fall i Partille (vägg i vägg med göteborg).

[Jessica-B]
0

Okej.. ja ska ringa på annonsen å se vad jag kan luska ut. :)

[Jessica-B]
0

Nu finns det bara honor kvar att köpa i åldrarna 1½ mån,

för jag köpte de pojkar som fanns, dvs. far och son. :)

Charlotta-B
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis! =) Kommer gå fint =)

Charlotta-B

Emmsann
0

#2 Tänk vilken framtid du gav dom! Åh vad fint gjort av dig, haha :-p

//Emma

[Jessica-B]
0

#3 Tack charlotta! Ja jag hoppas det. Det känns i alla fall som att det bådar gott!¨

#4 Va gullig du är!!

Abico
0

Vad roligt med fler marsvin :) När får du hem dom?

Hanna 

[Jessica-B]
0

#6 jag har dem redan hemma hos mig :)