Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 668 ggr
gickan87
0

Transportbur

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag börjar fundera lite kring att skaffa en större transportbur. Har idag en atlas 20 men i den ryms det max 2 marsvin.

Till sommaren är det tänkt att grisarna ska tas ut i hage på gräsmattan och det kommer ta onödigt lång tid att springa fram och tillbaka 3-5 gånger för att få ut allihopa.

Så tips på lätthanterliga större transporter där det ryms iaf 4 marsvin. mottages!

MVH Erika :)

PNILA
0

JAg har en stor Atlas ,,,två större stolekar än 10an till salu ,,,

har haft den till halvstor hund ,,,,200 kr .

holmbergpernilla@gmail.com

paronskrutten
0

duvtransport?

Helena

gickan87
0

#2 Har funderat lite på duvtransport men tycker dem är lite dyra :/

MVH Erika :)

Caspia
0

Min kompis byggde ett våningsplan i sin kattransport. Det är inte en Atlas 10, men en liknande. Ska du bara till gräsmattan funkar det kanske även med en sån?

Envishet och drömmar

flocken
0

Jag ska köpa mig en korg. På marknader brukar det ju finnas såna vävda trä korgar. 2 såna ska jag köpa. en i varje hand.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Royalz
0

Ska dom bara bäras ut till hagen så kan dom ju sitta trångt. Det dör dom ju inte av, det går ju så snabbt :)

Blomkrukan
0

En banankartong med förstärkt botten? Billigt och bra, funkar om du bara ska frakta dom in och ut….

Lyan
0

När mina bara ska en kort bit brukar jag hiva in så många som får plats utan att de sitter på varandra och sedan ta några under armen :-P Ingen som klagar eftersom det bara är högst någon minut