Transportbur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag börjar fundera lite kring att skaffa en större transportbur. Har idag en atlas 20 men i den ryms det max 2 marsvin.
Till sommaren är det tänkt att grisarna ska tas ut i hage på gräsmattan och det kommer ta onödigt lång tid att springa fram och tillbaka 3-5 gånger för att få ut allihopa.
Så tips på lätthanterliga större transporter där det ryms iaf 4 marsvin. mottages!
MVH Erika :)
JAg har en stor Atlas ,,,två större stolekar än 10an till salu ,,,
har haft den till halvstor hund ,,,,200 kr .
duvtransport?
Helena

#2 Har funderat lite på duvtransport men tycker dem är lite dyra :/
MVH Erika :)

Min kompis byggde ett våningsplan i sin kattransport. Det är inte en Atlas 10, men en liknande. Ska du bara till gräsmattan funkar det kanske även med en sån?
Envishet och drömmar
Jag ska köpa mig en korg. På marknader brukar det ju finnas såna vävda trä korgar. 2 såna ska jag köpa. en i varje hand.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ska dom bara bäras ut till hagen så kan dom ju sitta trångt. Det dör dom ju inte av, det går ju så snabbt :)
En banankartong med förstärkt botten? Billigt och bra, funkar om du bara ska frakta dom in och ut….
När mina bara ska en kort bit brukar jag hiva in så många som får plats utan att de sitter på varandra och sedan ta några under armen :-P Ingen som klagar eftersom det bara är högst någon minut