Vår sommar...
Här i tråden kommer jag lägga in alla bilder som tas när vi är ute i solen eller får gräs o gott att tugga på osv :) Massa mysbilder.
17/4… var Tiko och Chilli ute. Knatade runt lösa runt mig och deras blivande nya matte, min goda vän och därtill nybliven granne, Emelie.
Gräs va gott och livet lekte :) Underbara små grisar.
Tyvärr tog inte jag själv nån bild då jag lämnade mobilerna inne, men vi tog några när de solade på balkongen efteråt.
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Jätte vackra
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh vilka sötnosar dom alla är, och vad mysigt dom har det! 
#3 Visst är dem :D
#6 Riktiga gottegrisar i solen :)
Fina bilder
Något ljusa vissa, men fina, marsvinen ser ut att trivas ute :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jo de blir ju lätt så när solen lyser. Men nu är dagen förevigad iaf :)
#11 Ja det är väldigt lätt hänt, tog bilder med idag, och vissa blev med lite för ljusa:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 såg riktigt slapp & härlig ut!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ååååh vad härligt 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#13 visst är det :) Katten bryr sig inte de minsta om dem.. :) O Tiko va inte de minsta besvärad, han och katten sträkte ut sig så tassarna möttes, takken blev kittlig och ryckte undan tassarna.. haha.
I morrn blir det nog mamma Anja med sambo Alice och döttrarna som ska ut o leva loppan om vädret tillåter :)
Vilka fina bilder : ) Ser så mysigt ut : )