Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj det var en del, hur många ska äta det? Dottern plockade en stor näve med sig hem idag till tvp lyckliga grisar. :-D
Oj vad mycket gräs! Så mycket har inte vi än.
Men tänk på att bara ge lite, mycket gräs på en gång är inte bra för marsvinsmagar:)
Såna kassar är superbra!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 OKej :D
Ja dem är kanon! Bruka ha hö i min:D
#2# Tänkte samma :) Ser underbart ut men jag hade portionerat ut det lite åt gången.
Åh vad jag blir avundsjuk. :P Här finns det inte ett enda grönt grässtrå. :/
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Men… Åh jag som går och gräver efter gräs så gör du sådär.. Ska ut nästa vecka igen då måste kirskålen tatt fart! Jag har redan plocket in 1 påse åt mina.. Men mer än 5 liter blir det inte än :-(
En fråga: äter dom gräset även om man plockat det för några dagar sedan? Tänker på att ni plockar och portionerar ut …
Nä, man ger allt på samma gång. Hon har fler än 1 bur. För mig går det åt ungefär en hel kasse på 10 burar.. Helt sjukt!
Jag har en lite fråga ang gräset! Om man släpper utt dom i en liten hage, måste man kolla så att all mossa är borta eller inte??
#12 - Mina marsvin äter inte mossa.. Dom äter bara gräset. Så jag tror inte det är någon fara faktiskt.
ok!! bra<3
#12 Mina går på delvis mossa när dem är i hagen, ingen fara alls :D
vad lyxigt med gräs! här finns inte alls mycket än plockade lite idag men dom åt upp det direkt. Dom älskar gräs
#16 Bra att vet ifall man plockar lite mer än en näve.