Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1139 ggr
alva-m-t
0

Tips till bursaker!

Jag tycker att i mina marsvin har alldeles för lite saker i sin bur. En liten såndär ihopbunden sak med träpinnar, ett hus och en matskål, fast dom har ju hö att skutta runt i och äta,men vad kan man ha i buren mer?

Vore kul med tips!Skrattande

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

[Sicali83]
0

Jag brukar titta lite vad det finns för saker till hamster och så bygga liknande fast i större storlek. Annars kan man ju ha säng som säljs på djuraffär, de brukar älska kartonger att gå igenom och gnaga på, hängmatta till iller funkar även till marsvin. Mina gillar nog kartonger eller mysiga mjuka saker de kan fluffa upp och sova på, allra bäst.

Fridaaaa
0

Jag har kartonger osv i rasthagen istället, så får dem roligt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MoaL
0

Rör är också populära. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

alva-m-t
0

3# ja det vet  jag, men dom rören jag har haft, har dom "växt ur":)

Men saker man kan ha inne i buren, och inte i rasthagenGlad

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

[Sicali83]
0

#4# Köp rör på en bygg affär istället, de rören växer de inte ur. Annars har du fått många bra tips.

Charlotta-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till våra marsvin har vi virkade tunnlar, och dom älskar dom! :D

Just domma som vi har är det Jessica-B här på sajten som har gjort!

Charlotta-B

[Snuttgrodan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 Mitt virkade rör plattade dom alltid till så jag hängde upp den (gallerbur) och nu älskar dom den. Antingen så sover dom i den eller så har dom den till att springa igenom för på andra sidan är en hängmtta som som dom hoppar ner i, och det gillar dom väldigt mycket. Har en till som jag funderar på att hänga upp. :-D

Charlotta-B
0

Ja se där det är ju en toppen ide! :) 
Våra brukar med läggas uppe på dom ibland. kanske blir det för vart att mysa i men ändå vill dom mysa :P

Charlotta-B

Royalz
0

På ikea finns massor med användbara saker att ha i marsvinsburar :)

Misarn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Våra marsvin älskar fleecebäddar och tunnlar, likaså har våran hane Samson en aktiveringsboll som han använder flitigt.

Har en hemsida med lite saker som man kan köpa till sina marsvinGladhttp://liljeroth.webb.se/