En man kort
Denna dag är Marsvin iFokus teamet en man kort. Igår tog jag beslutet att avgå som moderator. Ut över detta kommer jag även att lämna Marsvin iFokus.
En del känner till anledningarna, andra inte. För att undvika en massiv diskussion kring detta, ber jag er att skriva ett PM istället om där är några frågor. Jag hoppas att ni respekterar att jag inte vill att det ska bli någon diskussion av det här. Det skulle kännas så trist om det slutade så.
Jag får lov och tacka för det givande stunderna som varit, och önskar er allt gott och givetvis också en grymt härlig sommar! C:
Med vänliga hälsningar
Jessica
Inga frågor, känner till anledningarna och kan bara förtydliga att det är väldigt tråkigt. Kommer sakna dig på MiF 
Väldigt trist. Jag vet själv inte om jag kommer vara så aktiv eller inte här, återstå att se,kanske kommer automatiskt. Kommer sakna dej här i alla fall.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi pratade igår, och jag hoppas du och dina grisar får det bra vart ni än tar vägen. Lycka till! :-D

Usch vad tråkigt, kommer sakna dig men du och grisarna får ha det så himla bra och hoppas att du kommer tillbaka nån dag.

Jag har tagit bort dina medarbetarrättigheter, Jessica 
Jag tycker att det är så otroligt tråkigt att det blivit så här.
Ha det jättebra Jessica, vi hörs på annat håll!
Det som har skett mot Jessica här är ingenting annat än ren och skär mobbing, tyvärr förstod jag inte att det var så illa förrän det var för sent. Hade jag bara förstått hur det verkligen låg till tidigare…
Jag vet inte vilka dessa plågoandar är, det har hon inte avslöjat men det ni har gjort är helt oacceptabelt och ett sådant beteende är inte välkommet på MiF.
Får jag någonsin reda på vilka ni är så har ni besökt MiF för sista gången!
Det gör inte det som hänt mot Jessica ogjort- men det förhindrar att någon mer ska behöva råka ut för samma helvete.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#5# Det är som sagt jättehemskt. Vi är nog ett gäng som har viss koll men av respekt för jessica så får det vara osagt vad det rör sig om.
Men hallå vad är det som händer?
Ha det bra Jessica. Du ska inte behöva försvinna från MiF för att någon annan har dåligt omdöme.

Jag vet vad, åtminstone en del, rör sig om, det behöver dock inte tas upp här tycker jag.
Det är vilka som ligger bakom detta jag inte vet (även om jag har mina misstankar) och jag anser att det är upp till Jessica om hon vill avslöja dem eller inte.
**SMF 237 Sweet Dream's
Åh vad tråkigt Jessica att höra :-( Du har verkligen varit en klippa för mig och mina problem med marsvinen! Tack!
Måste bara säga att det är så sjukt att det är äldre människor som håller på såhär! Inte är det 10-12 åringar som sitter här och skriver massa skit? Fy skäms på er alla!
//Emma
#10# Ja, men som sagt, vi respekterar Jessicas önskan och diskuterar inte det vidare.
Tack för alla goda råd och mysrullen, du är en ängel! Väldigt sorgligt det som har hänt dig och att det har gått så pass långt att du lämnar oss :-( Kommer verkligen sakna dig enormt! Önskar dig och grisarna all lycka!

Så synd! Önskar du kommer tillbaka inom en snar framtid!!
Så himla tråkigt att folk kan vara så himla fräcka emot en. Det är helt sjukt att folk inte tänker. Dom borde ej få existera. Dom bara förstör.
Kramar till dig och ett stort lycka till. Vi kanske hörs på fb?

Tack för alla så rörande fina inlägg och PM! :')
Usch blä, nu blev det sorgligt…..
Det är några som föreslagit vidare kontakt; jag kan säga som så att jag inte finns som aktiv facebookmedlem längre. Där emot finns jag så gott som dagligen på msn (jessica@writemail.com), och sen finns det ju även PM att hålla kontakten genom. Så vi hörs och syns där!
Ha nu en jättefin sommar tjejer, och glöm inte att ta hand om er!
Kraaaaaaaaam
Tråkigt att du ska lämna oss :(
Men du får se till att ha en underbar sommar! Kram!
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Tråkigt att det ska behöva gå så långt, men personangrepp är bara för mycket, hoppas du anmäler vedebörande personer till iFokus, för jag tror inte att det kan vara acceptabelt att någon får behandla någon på det sättet.
Verkligen jättetråkigt, hoppas ändå att du ska finna oss igen, men att angreppet har upphört. Ha det jätte bra, stora kramar från mig.

**SMF 237 Sweet Dream's

I väldigt specifika fall så kan iFokus-gänget ta beslutet att stänga av en medlem helt, det ska dock (tyvärr) till mer än vad som har hänt här.
Men visst kan de som drabbats prova att anmäla till iFokus om de vill, det brukar dock behöva ske mer/värre saker än vad som hänt här för att de ska välja att agera.
**SMF 237 Sweet Dream's
Jag tycker du gjort ett superjobb den tid jag varit här Jessica, jättetråkigt att du lämnar MiF.
Jag har ju inte varit medlem särskillt länge, men är förvånad över hur det spårat ur här. Man tycker att ett forum där alla har ett gemensamt intresse borde fungerat utan sådana här problem.
#23 :-(