Namntips
Nu har jag funnit en kompis till Dumle :D
Det blev en liten kille från Polka Pig's. Jag ska presentera mina killar senare.
Att sätta ihop dem har gått över förväntan! Dumle ÄLSKAR sin nya kompis, det tog dock några minuter innan han fattade vad det var, han har ju aldrig sett ett marsvin sedan han var liten. Men nu är han eld och lågor och vill gosa, slickas och såklart kuttrar och rider - men den lille är bra på säga ifrån. Nu ligger båda och sover :)
Iaf..jag behöver alltså hjälp med tips på ett bra namn - gärna något ätbart, men inte nödvändigtvis. I stamtavlan heter han Hokus Pokus.
Mars ,Babyroot (amerikansk choklad bar ungefär som snikers) , Dudleys som är efter dumles likör.
hoppa sde va till någon hjälp =)
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
humle.så blir det humle o dumle
Polka? (Polkagris)
Pokus? (stamtavlenamnet)
Kinder? (kinderägg - överraskning, hokuspokus, haha. möjligt långsökt.)
jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.
Tyckte ju att Kola var det självklara namnet :) Både matchande och väldigt gulligt.

Snickers, Risen, tutti frutti, Brownie, Socker, Chippo (godis apan) Fizzie(gpdisflaskorna) Bubbliz, Ferrari , lite namn hoppas att det hjälpte lite =)
Pepsi, kanske?
Chokladbiten?
Du får lägga ut bild på sötnosen så blir det lättare ;)
#2 Tyckte det var jättegulligt, provade i går kväll, men det kändes inte riktigt bra - passar inte riktigt.
#3 Ja…Pokus kanske, Kinder var också fyndigt tycker jag. Får fundera på dem ikväll :) Tack
#4 Tycker Kola känns som en tjej ;)
#5 Tack för alla förslag, chippo var sött, men har ingen aning om godisen ;)
#6 Tycker det behövs ett svart marsvin för det namnet.
Vad roligt! Grattis! Förstår att din kille blev glad. :-)
Själv tycker jag att Japp är ett supergulligt namn, plus att det är en godis. Annars passar ju Dumle och Daim ganska bra ihop.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Jag skulle gärna vilja se bild på grisen innan jag ger förslag. :)
Blev bara lite nyfiken, vad blev det för namn?