Saneringen?
Har börjat sanera hemma nu. Börjar med ett rum (enda med dörr) och ställer in grejerna där efterhand som de blir klara.
Håller på att "baka" böckerna i ugnen nu och har läst att 10minuter räcker men de blir ju inte varma på den tiden :-/ Behöver de vara helt genomstekta?
Hade mer än gärna haft tillgång till bastu nu! Tänk vad skönt att bara knöla in allt och dra på för fullt ett par dagar :-D
Tänkte på bilen också, hur har ni sanerat bilarna? Egentligen hade det nog varit lättast att sälja den men jag har inte råd att köpa en annan för det jag får för den
Låter jobbigt det där… Lycka till med saneringen iaf! : )
Sanering är aldrig skoj, men en positiv sak: allt blir rent och fint! Lycka till =)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fy vad jobbigt!!! Ursh nej bläääääää massa tröstkramar från mig ♥ Du får ta högtryckstvätten stoppa i massa virkon i nån vattenbehållare och spruta ner hela huset. Hahahah! Nej men det finns ju dom man pumpar upp för hand och så kommer det vatten. Testa en sådan måste vara enkelt och sanbbt! :-)
Inlägget redigerat av moderator eftersom det inte är tillåtet med svordomar eller annat ovårdat språk, oavsett om det censureras eller inte.