Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 992 ggr
Lyan
0

Älskade Fiffe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Fífill, mitt maskrosbarn! Han blev till av en tjuvparning och var ytterst ovälkommen i sin mammas nya hem trots sin fina stamtavla, systern hamnade direkt till djuraffären och Fiffe och hans bröder på Blocket för 25kr/st alla för 50kr, jag mailade men de hade redan fått nytt hem. Där fick de inte stanna länge och de blev inte väl omhändertagna så det var lika bra! Alla hamnade här och det var meningen att de skulle stanna livet ut men så hamnade jag på sjukhus. Bröderna flyttade till samma hem och den ena lever och mår bra :-) Fiffe betydde så mycket för mig så han blev kvar och kastrerades.

Han levde som en kung hos sina flickor. Stor blev han aldrig utan han låg på sina 850-900g bara muskler.

Jag har haft på känn länge att tiden började rinna ut, han visade inget och testade inom normalvärde även om det låg högt men jag kände det i kroppen när jag hanterade honom, att något snart skulle hända.

Jag känner mig hemsk! Jag vet att det var stressen för ringormsbehandlingen som var den utlösande faktorn! Visst, det hade snart brutit ut iallafall men då hade han fortfarande varit här ett tag till Gråter

Han är en stor favorit, en sådan som sätter sig i hjärtat och håller fast!

Saknar dig Fiffe! 090222-110515 Sov Gott Gråter

Sandra-B
0

Nu får det verkligen räcka med tråkigheter för dig Gråter

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Abico
0

Beklagar verkligen sorgen :(
Vila i frid Fiffe

Hanna 

Atensia
0

Nej vad tråkigt :( Sov sött Fiffe.

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Blomkrukan
0

Sorgligt Gråter Nu har han iaf inte längre ont och kan springa och skutta på dom evigt gröna ängarna tillsammans med en massa andra saknade marsvin…

Vila i frid sötaste Fiffe!