Nattlig städning
Håller på att städa marsvinens bur, har just tagit bort allt gammalt och äkcligt spån med en klattspade. Eller ja, bytte för två dagar sedan och varf fortfarande rent men blev så sugen på att möblera om i buren och då kändes det bäst att byta i buren också.
Ska inreda om litegranna, några ruliga tips för att de ska ha det skoj och mysigt i buren? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag brukar ställa huset nästan intill väggen och så en typ tunnel framför så att dom kan gå genom tunneln till en avskild plats mina tycker det är jätteroligt :D

Låter jätteskoj! Kan lägga in bilderna jag tog. Tänkte dela upp buren i två avdelninga, med spån på ena sidan och fleece på anddra.
På fleecesidan hae jag även tänkt ha lite mer leksaker och så vidare, men vi hdae inget fleece hemma och hade ingen lust att leta igenom hela huset på jakt efter en fleecebit. Så det får bli senare i veckan!
Så nu är det spån i hela buren. Lade dessutom bara in ett hus, och på ena sidan fick det bli en kartongbit istället. Svårt att förklara! Har fotat, kommer bilder om ca 10 min.
www.frihetenskaniner.se
inga bilder än ; )

Oj, glömde helt bort det. Kan lägga in snart, ska bara fota grisarna lite till. De är värsta posarna, i alla fall Nattie. Hon reser på sig och ser stolt ut. Det är hennes enda pose, men den är så söt. Snutte ser bara arg ut. (;
Har hittat fleece nu, ska möblera om lite i buren.
www.frihetenskaniner.se
Hahaha :P jag tänkte också städa igår natt *s* men jag gjorde det inte :D säg till när du lagt in bilderna *nyfiken* :D
#2 Blir det inte väldigt spånigt på fleecen om du har spån och fleece?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6. Bra fråga :)