demolerar tapeter
Ger sig era marsvin på tapeterna? Vad kan man göra för att undvika det? Just nu är det ingen större fara men ska tapetsera hela lägenheten nästa vecka.

Mina marsvin har aldrig varit på tapeterna, de finner inget roligt i det. kissa i hörn däremot, det är en höjdare!
Haha, det har jag märkt du :P Aja, jag antar att det får bli till att sitta där som en hönsmamma med hökögon ^^
brukar ha en tidnig i favoritkisshörnan med en handuk så att dom inte väljer ett nytt hörn :p
Hehe, mina kissar varken i hörn eller demolerar tapeter *stolt* när dom kissar, kissar dom oftast där det finns takskydd :) så det blir oftast i deras tält, papp påsen med hö, eller i ett vanligt hus :P
Är det bara mina som gillar att riva sönder tapeterna alltså? Ahh… Men när de är nya kanske de inte vågar för att det luktar tapetklister? Och sen kommer det ju inet vara några lösa "flikar" på de nya som de kan biat tag i och dra så det kanske ger sig.
#5. Ja, kanske det. Men ni kommer ju få reda på det när ni tapetserat om *s* 
Ja, det är bara dina marsvin ;P
Hahah :P
Mina har rivit ner vad de kan, och jag låter det se ut som det gör för det är ingen idé att fixa det.. De kommer bara bita där igen. Vet tyvärr inte hur man får dem att låta bli tapeten…
Jag har precis fått reda på att det inet ska tapetseras utan målas :D Alltså finns det inga tapeter att riva ner! Det var verkligen en lättnad.
#10. Okej :D