Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1469 ggr
Abico
0

Hej Kråkan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har jag blivit med magpie, Chokladfabrikens Gigabyte som till vardags kallas Kråkan har dundrat in i våra liv. Maggie verkar rent förskräckt "Vad är det här?!", hon är inte van vid att Kråkdjur snor mat ur munnen på henne. Doris provsmakade, konstaterade att den inte gick att äta och tröttnade. Jag är så glad över mitt lilla svarta får, mitt väldigt mycketiga marsvin. Det är så otroligt härligt att få hälsa en ny liten gris välkommen hit, istället för att bara ta avsked såsom gjorts så många gånger detta år.

Välkommen Kråkan!

Hanna 

Abico
0

Kråkrumpa ^^ Alldeles nybadad och blöt.

Hanna 

Abico
0

"Jahapp, går du att äta då?"

Hanna 

Abico
0

Det är verkligen ett stort litet marsvin det här, hon är oförskämt tuff och framåt :P

Hanna 

Fridaaaa
0

Vad roligt med ett nytt marsvin. Så himla söt hon är ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Atensia
0

Otroligt söt är hon! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Emmsann
0

Otroligt söt! Grattis Hanna! :-) Nu känns det där studiebesöket väldigt värdefullt! Kan du nästa vecka mitt på dagen typ?

//Emma

[Maijah]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis till en så fin liten flicka! Magpie är verkligen något speciellt Kyss Helt otroligt söt liten en ^^.

Abico
0

#6 - Det beror lite på, jag vet inte när jag jobbar riktigt :P Och så har jag körkortsångest att ta itu med i början av veckan ;)

Hanna 

Emmsann
0

#8 Men har du någon ledig timma att klämma in i ditt schema denna veckan utom tisdag så hojta till!

//Emma

godisgrisen
0

Där är hon ju!

Så härligt att se att hon kommit fram och redan blomstrar och visar sin personlighet! Jag tycker att hon verkar vara en typsk liten magpie jag ;-).

Jag är så glad att hon är hos dig. Pussa henne noga.

Sandra-B
0

Grattis Hanna, en sån liten sötis! :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

HannaVastervik
0

Grattis! Gud vilken söt lite Kråka!! ojoj Kyss

Charlotta-B
0

Oj! vilken goding :) grattis!!!

Charlotta-B

Arinah
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är hon lika busig och lekfull som brorsan, är hon ett fynd. Chokladfabrikens Kilobyte som han heter, bor hos oss.

Grattis till din fina Kråka:-)

Abico
0

Jag är helt fascinerad av den lilla, trots att hon rest över halva Sverige (nåja, mina geografikunskaper är värdelösa men jag tror att hon är från andra sidan Sverige någonstans) den här helgen slutar hon inte småprata, busa och visa nyfikenhet mot allt och alla. Man tycker att ett litet marsvin borde vara ganska så trött efter allt resande men hon tar det med kolugn och är så pigg och glad. Fina lilla Kråkan ^^

Hanna 

godisgrisen
0

Men hon gillade inte att sitta i transporten på utställningsdagen så jag antar att hon är glad att äntligen kunna röra på sig. se saker och träffa andra marsvin.

Kanske är snabb anpassning till nytt hem är en magpiegrej ;-). När min första magpie Nougat kom hit och jag stoppade honom i buren tog han ett steg sen popcornade han runt som en tok.

NinaS
0

Hej Kråkan! :)

FeliciaS
0

Grattis igen till sötnosen :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Sanni
0

#15 Likadant var det med mitt nya marsvin, fast han kom från andra sidan Finland. Han var genast som hemma och småbusade :)

Grattis, Kråkan är verkligen söt :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)