Galen ide?
Var hos en släkting i helgen. Hon har också marsvin som bor i en bokhyllebur. hon fick förra året ta över en marsvinshane som ansågs omöjlig att ha ihop med andra hanar. Hon kastrerade denna hane och lät honom träffa bokhylleflocken ute på golvet varje dag. Så en dag bestämde hon sig för att flytta in hanen i bokhylleburen och det fungerade jättebra! Det fantastiska är att i bokhylleburen bodde det redan en kastrerad hane! Så nu bor de två hanarna med tre honor och det fungerar kanon. Så nu funderar jag lite på att försöka få min bruno och gangster att samsas i lin stora bokhyllebur. Fast det är änsålänge bara en tanke.
MVH Erika :)
Ingen omöjlighet, du kan ju försöka göra som hon gjorde, kan ju fungera men även misslyckas beroende på marsvinen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jo självklart. Min första tanke har ju varit att ge bruno en egen tjej. Men man kan ju testa :)
Ja fungerar det inte så gör det inte, då kan han ju gå med egen tjej:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
så länga man har en plan b kan man testa alltmöjligt :) glöm inte uppdatera för oss andra nyfikna hur det går ;)

#4 såklart jag kommer uppdatera hur det än går :) Dock är det 5 veckor kvar innan bruno får börja träffa tjejer.