rymmare.....
skulle bara berätta en ganska så gullig grej, igår när jag gick upp för trappen så tyckte jag att det var ganska konstigt för så fort grisarna hör att jag börjar gå upp för trappen så hoppar dom upp på husen och tigger som fan. men den här gången så var det bara en gris som satt på huset. det var ju lite konsigt tyckte jag. men så skulle jag gå och lyfta upp och gosa lite med ringo, så jag började leta igenom täcket efter honom (dom hade ett täcke i buren just då för dom tycker ju det är så roligt att springa och göra gångar och så) men jag hittade han inte, men jag tänkte att han ligger väl där någonstans. så gick jag in i mitt rum och skulle se lite på tv, när jag hade lagt mej i sängen så hörde jag en liten nys. då la jag mej på golvet och tittade under sängen, och där låg en alldeles dammig och förvirrad ringo på sidan och vilade. han var så himla söt! synd att jag inte fångade det på bild
och det är ändå en bit från där deras bur står till mitt rum, hade gärna velat se hur söt han måste ha varit när han kubbade iväg till mitt rum <3 men nu har jag i alla fall fixat så dom inte ska kunna rymma lika lätt 
förlåt om det blev lite luddigt, skriver på mobilen så det är lite svårt att formulera sej.
Inlägget redigerat av moderator eftersom svordom/ovårdat språk bryter mot nätverkets regler- var snäll att tänk på det i framtiden.
Söt han är. :) Tur att det slutade väl. Hur kunde han komma ut då?
Hihi naw vad gulligt ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilket litet busfrö : )