Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 382 ggr
_Anna93
0

Marsvins beroende

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

när jag e i djuraffärer eller på uställnigar och sånt får jag ett kli i fingrarna att jag måste bara köpa fler marsvin men sedan tänker man efter vad ska jag har detta marsvinet till jag har ju redan jätte många hmm. men man vill ju bara skaffa fler och fler och fler.. det är som ett beroende.

GroaLover
0

Japp, det håller jag med om, Har fått 8 marsvin på 3,5 år

ciss
0

Haha, håller med :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

FeliciaS
0

Ja, precis som jag skrev i en tråd för ett tag sedan - man blir beroende! :) Det tycker jag är bra, jag har verkligen fastat för dessa underbara, små sockersöta krabater :) Och inte blir det färre heller… Jag har haft 6 st (inte samtidigt) och snart kommer 2 till ;) Marsvin så länge livet varar, säger jag bara! *ler*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

dreamiz
0

Jag håller också med! Marsvin är beroendeframkallande! Men är ju ett positivt beroende tycker jag. Räcka ut tungan

KvirrZ
0

Sitter här och kan bara hålla med :)

- Mvh Emma

[Liinda]
0

Jag håller med :) Det kliar i fingrarna vart jag än ser marsvin och för att göra det ännu värre så brukar jag sitta och titta på annonser på marsvin. Men bara titta inte röra =)

Abico
0

Har haft marsvin oavbrutet sedan jag var sex år, hur kan man låta bli att skapa ett litet beroende? Men när Sune går bort (hoppas att det dröjer lääänge till) så blir det nog en paus. Det kan nog göra mig gott att få vara djur fri ett tag.

Marsvin i mitt hjärta <3

Kram Hanna

Hanna