Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 1162 ggr
ossilian
0

Utställning Lund/Malmö?

Skulle vara roligt att gå på en utställning nån gång, men kan bara se att det hålls i Landskrona och Hässleholm. Finns det utställningar även i Lund eller Malmö?

ossilian
0

Lite otydlig… så klart finns det utställningar i fler städer, tänkte på skåne :)

Fridaaaa
0

I Lund och Malmö är det inget.
Inte i Hässleholm heller mer än NM nu :)

Dem städer i Sydväst (bland annat Skåne) som marsvinsuställningar är i är bara Landskrona tror jag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Royalz
0

#2 Det har varit i Hässleholm tidigare.

Men TS du har ju jätte nära till Landskrona om du bor i Malmö eller Lund. Det är väll bara att sätta dig på bussen/tåget om du inte har körkort och vill kolla? :)

Jag skulle jubla om det nån gång blev en utställning inom 10mil ;-)

Fridaaaa
0

#3 Jasså? Skrattande Har jag missat Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sandra-B
0

2011 har Sydväst alla sina utställnngar (bortsett från NM) i Landskrona eftersom det är den klart bästa lokalen vi har hittat (stor med gott om bord och stolar, "bar" som fungerar perfekt för försäljningen samt fint kök), det är lätt för alla att ta sig dit (motorväg för de som kör, tåg för de som önskar det med buss som stannar nästan precis utanför) och det är lätt att hitta- och givetvis till ett pris som fungerar.

Under andra år har vi varit på lite olika platser runt om i Skåne (som Ödåkra, Stehag, Bjuv, Hasslöv, Hässleholm, Kristianstad Helsingborg, Förslöv, Staffanstorp). I Malmö hade vi en gång runt 2000  och sista i Lund var 2004 har jag för mig, har för mig att det var så att lokalen vi brukade vara i renoverades och därefter var det inte tillåtet att ha djur där.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

ossilian
0

#3 Har ställt ut katt några ggr och då var 40 mils körväg inga problem… :)

#5 Tack för svar! En bra lokal är A och O på utställningar, så jag förstår fullständigt.