Irriterad nu.
Tecken, du säger att Groalover lagt av, eller hur?!
Men hur fasen kan ni ha samma marsvin om du inte är hon?!
- Mvh Emma
va? vart står det?
Helena

jahaaa det är så det ligger till^^ är det här skämttråden som vi uppmanades öppna eller:P
Ja, bra fråga KvirrZ… Tecken blev medlem idag, alltså måste det vara GroaLover! Avslöjad…!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Haha!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

intrigerna tätnar, vem är vem egentligen?
Vilka är Tecken och Groalover?
Helena
#5 GroaLover = Tecken…
Det måste vara så eftersom att Tecken blev medlem idag. Plus att hon håller helt med GroaLover. Alltså är det samma person =P
Mvh Felicia

I varje tråd har hon skrivit "Jag håller med Groa Lover" eller nått sånt. ;P
Snacka om barnsligt.
www.frihetenskaniner.se
Ja, beviset ligger i "marsvinsbild" !
- Mvh Emma

#7 fick ett inlägg på marsvinsbild tråden där Tecken ber mig att måla hennes tre marsvin, men jag svär på att jag målat den i mitten redan och att det att marsvinet heter Pärlan…tråkigt när det ska bli såhär.
Så att det är barnsligt att tycka som andra?
Tycker heller inte att det blev så trevligt här, men det ÄR taskigt att säga att nåns marsvin är onormala….
Helena
#9 Precis ;)
Mvh Felicia
#11 Är du GroaLover och Tecken oxå? Alltså GroaLover = Tecken = Paronskrutten… Jag menar, 2 "nya" användare så fort som håller med GroaLover!
Mvh Felicia

#13 det verkar inte bättre, samma sak på den tråden där allt började. det här är ju så onödigt.

Haha kuuung!
www.frihetenskaniner.se
#13 det var det jag tänkte på en gång :P Att ännu en ny dyker upp så här fort är inte vanligt :P
- Mvh Emma
#14 Ja, precis! Hon har 3 användare liksom! Eller 2 förutom GroaLover… Och hur skulle Tecken kunna veta att GroaLover lagt av? Helskumt! Kommer det en ny användare snart så kanske det är hon igen, vet ju inte vad man ska tro 
Mvh Felicia

Tecken, GroaLover och Paronskrutt snackar i exakt samma trådar. Och Tecken och Paronskrutt har inte skrivit i några andra trådar där GroaLover inte har skrivit, plus att de jämt håller med henne.
HAHAH!
www.frihetenskaniner.se
kolla på hennes sida!
Bara för att jag blir medlem på marsvin.ifokus idag anklagas jag för att vara ngn annan!
Jag tror jag slutar här också
Helena
Jag skrev i dom trådarna för att dom låg långt upp, är det en regel att man inte får det?
Helena
#19 Slutar bara för att vi säger så, det verkar barar tyda ännu mer på det. Är man ny här så slutar man inte bara av en slump rätt sådär? Verkar helskumt! =P
Men eftersom att GroaLover har gjort nya användare så vet man inte. Sorry om du inte är samma person, men allvarligt talat vet jag inte när hon har varit så "oärlig".
Mvh Felicia
#19 Nu vill du att lejonkungen ska måla ditt marsvin! och jag minns mycket väl att groalover har ett sådant marsvin med!
- Mvh Emma

jag har fått ännu en bild att måla men nu från päronskrutten eller vad hon heter och om ni tittar där så märks det att det är samma person. jag förstår inte riktigt varför hon gjorde så, jag hade brytt mig mer om vad hon sa om hon hade kvar samma användarnamn som hon började med, nu känner jag mig mest lurad:P
Men allvarligt! tycker ni inte att ni är lite taskiga när ni sitter och snackar om Groalover på det sätt ni gör? Det klart man har rätt att störa sej på nån men man behöver inte gadda ihop sej och starta en tråd om en person där man snackar skit om denna.
Hur många marsvin finns det inte som är Brindle?
JAG ÄR INTE DENNA PERSON!
Helena
ändrat
- Mvh Emma

#24 jag tycker det mest är synd att groalover tog bort sitt vanliga användarnamn eller vad hon nu gjorde. och jag ser det inte som nån ihopgaddning men när du säger det så förstår jag vad du menar. men jag tycker det inte är nått speciellt skitsnack om henne, som jag sa tycker jag mest att det är synd att hon inte använder sitt vanliga användarnamn^^
Jag ser inte att Groalover har "samma filt" Det är inte ens samma mönster!
Helena
oj, nu blev det fel :P får skriva om igeen:P
JAg vet inte om det är du men jag blir riktigt irriterad på folk som måste lådsas vara andra, och du dök upp på en gång efter typ sammtidigt som tecken.
Ville inte låta taskig nu så det blev ändrat
- Mvh Emma
Jag tycker att allt har spårat ut det var 2 personer som disskuterade och nu är plötsligt massa inblandade. Jag vill inte låta otrevlig och det är ingen spec som behöver ta åt sig och jag står inte på någons sida men jag tycker att det här liknar en hönsgård med en jädra massa hackkycklingar. Och det är tjafs i varenda tråd och alla trådar går ifrån ämnet.
Jättesynd att det ska bli såhär faktiskt, det som brukade vara så trevligt annars:)
jag tror att jag inte vill vara kvar här om alla ska gadda ner personer såhär men vill ju inte råka ut för samma sak själv liksom. :S
#24 Vadå snackar skit? Man blir ju väldigt förvirrad (åtminstone jag) när en person tar bort, byter och skapar nya konton. Man kan inte hålla reda på vem som är vem och när denne "nya" person är samma som den förra kommer ännu en ny och håller med de två konton av samma person. Helskumt helt enkelt. Det är ju inte att snacka skit.
Mvh Felicia
Men herregud ge er! Hur gamla är ni? Låt henne vara nu.

Snälla stäng tråden, den är onödig.
Trådar ska inte användas till att prata om sånthär.
Man ska inte hänga ut personer i ett forum som detta..
Lägg av.
Lås tråden!
Jag tycker att ni skall ta och lugna ned er alla och uppföra er som vuxna människor trots att alla inte är det ännu. Detta ställe är inte till för att kasta skit på varandra och bråka utan att ha det trevligt och prata marsvin och inte att kolla hur många användare som reggar sig flera gånger osv. Sluta nu med detta och skaka tass med varandra. Annars så måste jag bli lite hårdare här vilket jag inte vill. Vi skall kunna ha trevligt ihop utan att bråka, eller ?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4