ämne
Det är lätt hänt i en diskussion att hamna på sidospår. Men för att inte helt komma från ämnet (för ofta är det ju en fråga som startat tråden o då vill ju den personen ha svar på den o inte en massa annat) så om ni vill diskutera annat - starta en ny tråd!
Då blir det lättare för den som startat tråden/frågan att hitta svar istället för att läsa sånt som inte har med det att göra. Såvida inte den som själv startat tråden hamnar på sidospår i sin egen tråd, då kvittar det ju.
Hoppas ni förstår vad jag menar. O detta är ingen pekpinne åt nån utan bara en liten uppmaning då det gör det enklare att läsa o diskutera här. Tycker jag i varje fall. Men jag kanske är helt ute o cyklar. 

Amen på det
Håller med.
Allvarligt talat har det gått helt överstyr! Detta som brukade vara en så trevlig sida :(
- Mvh Emma
Du är ute och cyklar helt rätt:D
Pekka är ute och cyklar, vägen svängde åt höger, men det gjorde inte Pekka. Först hittade jag hans ena arm, sen ett ben, sen den andra armen och sist hittade jag Pekka- Mår du bra, Pekka? -Ja, svarade Pekka, bara ett rivsår
Helena
Håller med.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#0 Jag håller med!
Håller med min tråd "kommer dem att sakna varandra" handlar om något helt annat nu!

håller med!
Håller med :)

Fast…jag har själv spårat ut och börjat prata om andra saker i vissa trådar…Kan det inte vara okey om man själv har startat tråden då? 
Jag har tidigare vid olika tillfällen påpekat detta att man skall hålla sig till ämnet i trådarna för det blir så svårt när man senare vill söka efter information om allt möjligt snackar i en och samma tråd.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4