Flask hållare
Asså jag har nog den bästa pappan som finns =) åkte ner till hans jobb förut med en vatten flaska, läm´na den där och bad han göra hållare till flaskorna, sa dom ska va lätta och enkla att använda inget krångel för det är jag trött på.
Pappa kom in med det färdiga resultatet och hur engkelt som hälst och kanon bra =) Bara att stoppa ner pipen i hålet och sen trycka in flaskan =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mycket fiffigt, önskar jag hade en lika händig pappa som du har :) Det blir snart någon egen uppfinning här hemma oxå :P
Vilken smart lösning…Jag har flaskhållare för cyklar som jag köpt på biltema också jättesmidigt :)
Vilka bra hållare ni har. Själv har jag bara den kassa ståltrådshållaren som medföljer flaskan.
#3 så skulle jag med haft men ingen dom vill köra mig för att köpa dom, utan det ska åkas över allt förutom till bil tema :(
#3 Vad heter dem där? har du länk? :)
http://biltema.se/sv/Bat/Monteringsdetaljer/Ovrigt/Hallare/
40 mm är det man ska ha.

#0 Snäll pappa du har och påhittig!
#7 Jag tycker det är så kul när man hittar grejor som ska vara till något och använder det till en ännu bättre grej!!! Denna har jag aldrig sett, super fiffigt 

#3, Dom gnagger inte på den där då? Såg ut som ett riktigt bra sätt att fästa flaskan på.
#9 - Dom kommer inte åt det :)