Funkade inte :(
nu testade vi ha dem ihop igen på mattan. det började bra och den lilla, pyret avvaktade. sen började den stora följa efter och till sist rök den lilla på en snyting…. :/ hon bet pyret i sidan på magen och jag la tillbaka hon till kaninen och hon kliade sig och försökte ruska av sig smärtan såg det ut som. nu tvättar kaninen pyret som en riktig mamma, Kanintjejen är så snäll :3 önskar jag hittar ett marsvin som henne. men det får nog bli en yngre marsvin snart. får lämna till baka den stora till säljarn. så synd hon är verkligen jättego och kelig när man håller henne. men så är det :(
bild kommer innom kort
föresten, vad betyder det när dem typ "tuggar" när dem inte äns äter nått? när dem är tillsammans, är det en varning?
Testa med en unge då:)
Men så länge dem inte slåss (blir som bollar) eller inte ger varandra sår är det ingen fara:) Tjuvnyp kan dem ge varandra:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
tror jag skaffar en unge :)sett en jättefin :) en grå (vet inte riktigt vilken färg men typ chinchilla grå, hahaha)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tuggar eller hackar tänder? Tuggar kan de göra ändå utan att de ska betyda nått, det är ganska normalt. skillnad om de hackar tänder.
Tråkigt att det inte funkar för dej =/
Va tråkigt Linnea att det inte funkar :( men som jag sa fungerar det inte får Vilma komma hem igen
kaninen? :s
#8 Ja hennes marsvin gick med en kanin innan, men vi sa det att hon måste ju ha en kompis till marsvinet och då bo i enskilda burar, så hon håller på att leta en kompis till sitt marsvin :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 aha hehe blev lite förvirrad ;)