uteburar
Då har det blivit dags för att skaffa en ny utebur åt Samson och Zooie och jag klickade in på teddytassen som har en mängd olika burar så hittade jag en gallerbur som var lite extra intressant: http://www.teddytassen.se/webbshop/kanin/kaninburarhus/sommarburar--hagar/utegard-i-svart-metall-116cm-med-tak.-622.html
Vad tror ni om den är den bra!? Tyckte också att utegården Disney verkade bra, kanske lite mera rejäl:
Har någon av er beställt ifrån Teddytassen, vad tycker ni i sådanna fall att det gick bra med frakt ,betalningen och allt!? Vet ni någon annan bra hemsida med marsvinssaker och burar till ett bra pris!? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle nog satsat på Disney-varianten. Verkar mer "inbrottssäker"! Men den andra funkar nog kanon den med :-)
Jag har beställt burar från Teddytassens förut, de håller vad de lovar och allt går snabbt och smidigt med betalning/frakt!
Gnagarboden har också ett bra utbud på tillbehör! De håller dock på att bygga ut mer och mer som jag fattat det så det kommer nog mer tillbehör med tiden ^^. Har dock aldrig beställt därifrån..
jag har beställt från teddytassen , bestälde då denna http://www.teddytassen.se/webbshop/kanin/kaninburarhus/inomhus/trevanings-delbar-kaninbur-100cm-23.html
jag tycker att teddytassen är super . snabb leverans , kändes säkert och enkelt =)
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
Jag har en som liknar den första och jag är väldigt nöjd med den. Grisarna verkar trivas i den dessutom.

Jag beställde till slut efter mycket om och men
:
Utegård Disney Boken: "Mitt husdjur Marsvinet" av Mia Winge Marsvinskarda
Hörnhus Susanne

Har du fått buren? Vad tycker du om den?
MVH Erika :)
jag har den första uteburen till minna marsvin och allt gick smidigt när jag beställde den för den är lätt och blir platt som en pannka när den är ihoppfälld.

Det gick jättefort att få buren och den var ju väl inpacketerad och jätte enkel att sätta upp då den redan var ihop byggd. Den är ju stor och rymlig och passar lätt våra två marsvin i storlek och stabil och betydligt bättre utebur än den vi hade förut. Jag kan verkligen rekomendera att beställa ifrån då det var så enkelt och leveransen gick otroligt fort och buren Disney är perfekt för oss 

#7 Du har ingen bild på hur den ser ut med dina grisar i? :)
Hade varit lite lättare att storleksmäta då jag ju har 7 grisar som vill gå ute..
MVH Erika :)

Jag kan fota nästa gång dom traskar runt i den, kanske blir lite litet åt sju grisar , men det är bara som jag tycker 
jag har 4 i min bur fast det får plats 6 då var två små bebisar, kanske alla inte behöver vara ute samtidigig om man har många.

Personligen skulle jag också ha max 4 stycken marsvin i den buren, men med dom två vi har nu så är buren verkligen rymlig och man får plats med mycket hus och tunnlar så marsvinen är sysselsatta hela tiden
Tycker den är superbra och 100% inbrottsäker