GLADA MARSVIN?
Haha nu blev mina marsvin glada:)
Jag har lagt i filt i buren så det ska bli skönt att sova på för grisarna.
Så det första Trassel gör är att kissa och dom låter super glada och några skutt finns med
Man blir riktigt glad när man ser marsvinen sådär:)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Jag ska tvätta Blixtens filt så jag kan lägga det i ena boet, han älskar det :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
:D
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 haha jag läste "jag ska tvätta blixtens flint" :P
Jag tycker oxå det är underbart att de dem skutta av glädje, mina två damer gör detta när jag tar fram höpåsen :)
#2 Städade ena marsvinsburen idag, Lotus blev så glad så han har hoppat upp och ner ifrån ena hustaket i buren haha :)
#3 Mina pojkar gör också så, och efter ska såklart Piggelin böka runt i det så han blir full av lite hö damm och små strån så ha blir grå :D
#4 Haha:D
Mina har en hel hög med kuddar i buren som de sover på (och under) men de är även utmärkta att ta sats ifrån när man vill poppa riktigt högt XD Honey är äntligen frisk igen efter sin kastrering med tillhörande böld och kör formel 1 i buren flera gånger om dagen
Vad mysigt det låter! Vi hade fleecefilt i buren ett tag, men vi tröttnade på att behöva byta och tvätta så ofta. Efter några dagar var den genomblöt av kiss och luktade illa. För att inte tala om hur jobbigt det var att få bort allt bajs och hö från den. >_<
Har ni samma "problem" eller är era marsvin duktiga och bara göra sina behov i en särskild hörna? Min släpper sig överallt. :p
#7 Har samma problem som du, han gör behoven på filten i huset xD
#7 Mina ligger mer än gärna och vältrar sig i kiss och bajs! Marsvin är ena riktiga äckeltranor har jag kommit fram till
Det var så att dom kissade och bajsade ENDAST i husen, eller om det var nödfall kom det någon kotte på det fria.
Men nu har jag en till våning som dom är trygga under så det blir som ett hus, alltså över allt xD
Mina lägger högar lite vart som helst när dem behöver det :) smidigt att ta bort :)