sysselsättning + ålder
Jag skulle vilja veta vad alla jobbar med. Kul om man vill skriva åldern oxå :)
Jag kan börja :)
Jag är 26 år och jobbar som lokalvårdare på Ikea, Valbo.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
18 i november, går sista året på gymnasiet. Linje : Barn- och fritidsprogrammet inriktning pedagogisk :)

23, jobbar som butiksbiträde i en Ica-butik. :)
MVH Erika :)
Snart 21, arbetssökande
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är 22 och har jobbat i snart två år i Oslo på dagis och som truckförare på lager, och så har jag rest i syd-och nordamerika hela sommaren och om två veckor flyttar jag till Halmstad för att studera socialpsykologi i tre år
19, jobbar som personlig assistent och servitris :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
46 år och är sjukpensionär. Känner mig gammal här inne. Gammtant hehe
#6 så länge du har marsvin är du ung i sinnet
31, personlig assistent. (46år ÄR ungt, inte bara i sinnet, så det så!)
#7 #8 tack så mycket.
15 år och ska börja nian nu i höst… :)
19 år, tog studenten i våras så nu har jag tänkt söka jobb (och hitta ett!) innan jag börjar plugga om ett-två år.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

29 år, mammaledig djursjukskötare. :)
26år, sjukskriven sedan jag var 20 :-(

19 år, började plugga på folkhögskola idag :) en högskoleförberedande linje så att jag kan plugga vidare sen (när jag kommit på vad jag vill göra, haha)
Mvh Alexandra
22 år, jobbar som elevassistent & pluggar lite samtidigt.
21 i oktober, studerar kulturvård :)
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

fyller 30 i november, jobbar som projektledare (men är utbildad ekonomiingenjör) på godisfabrik.
30 år, arbetstränar efter ca 2 års sjukskrivning. Är för tillfälligt på en snickeriavdelning inom kommunen där saker tas in för lagning mm. Just nu under sommaren är det många fönster som kommer in för renovering. Superskoj : )
fyller 21 i november. Sjukskriven
#17 Godisfabrik? 
född 1983. alltså 28 i okt. 50& sjukskriven pga kroniska sjukdomar. Jobbar på ett sand & metall gjuteri. Varmt, skitigt. 3 kvinnor & 30 killar. Perfekt!
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
24 år, inga barn…skriver papper idag om deltidsanställning som städerska.

#20 Haha, ja. :-) Leaf, som gör alla Malaco-produkter, Läkerol, Ahlgrens Bilar mm.
#23 Jag hade bara ätit om jag jobbade där
44 år och har en son på 14 år. Jag är utbildad skulptör/konstnär men kan inte försörja oss på det så jag jobbar på en stormarknad mesta tiden och plockar varor. Rätt okej jobb, man kan dagdrömma om marsvin hela tiden och tar aldrig med sig jobbet hem. Fast det är klart att det skulle vara roligare att kunna satsa på konsten men jag vågar inte släppa min fasta inkomst med så många att försörja. Bra konst kan man inte göra utan att satsa 100% tyvärr.
#23 Är det därför så många av dina grisar heter som godis och kakor då ;-) Jag hade inte kunnat jobba där, hade ätit ihjäl mig XD

#24 och 26 Haha… Njae, jag har inte jobbat här så länge så marsvinsnamnen kan jag inte skylla på jobbet. ;-) Det blir tyvärr en hel del godis, men jag försöker hålla igen större delen av veckan iaf. Vi har en personalshop som man får handla i till förmånliga priser - riktigt farligt kan jag säga!
18 år och börjar snart sista året på gymnasiet, Samhäll-Journalistik. Har jobbat helger och lov på en camping sedan i våras, till hösten blir det ev. annat.
Hanna
28 år och har turen att kunna gå hemma med barnen, 3 och 6 år, ännu ett tag. Underbart.
21 år och jobbar deltid som kontorsbiträde där jag sköter det mesta i pappersväg och bokför/fakturerar åt tre företag. Håller dessvärre på att bli utbränd pga andra orsaker. I vinter ska jag prova mina vingar och starta eget (om hälsan är med mig). Då ska jag syssla med hund- och hundägarutbildning, vilket jag brinner enormt mycket för :)