sysselsättning + ålder
Jag skulle vilja veta vad alla jobbar med. Kul om man vill skriva åldern oxå :)
Jag kan börja :)
Jag är 26 år och jobbar som lokalvårdare på Ikea, Valbo.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
18 i november, går sista året på gymnasiet. Linje : Barn- och fritidsprogrammet inriktning pedagogisk :)

23, jobbar som butiksbiträde i en Ica-butik. :)
MVH Erika :)
Snart 21, arbetssökande
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är 22 och har jobbat i snart två år i Oslo på dagis och som truckförare på lager, och så har jag rest i syd-och nordamerika hela sommaren och om två veckor flyttar jag till Halmstad för att studera socialpsykologi i tre år
19, jobbar som personlig assistent och servitris :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
46 år och är sjukpensionär. Känner mig gammal här inne. Gammtant hehe
#6 så länge du har marsvin är du ung i sinnet
31, personlig assistent. (46år ÄR ungt, inte bara i sinnet, så det så!)
#7 #8 tack så mycket.
15 år och ska börja nian nu i höst… :)
19 år, tog studenten i våras så nu har jag tänkt söka jobb (och hitta ett!) innan jag börjar plugga om ett-två år.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

29 år, mammaledig djursjukskötare. :)
26år, sjukskriven sedan jag var 20 :-(

19 år, började plugga på folkhögskola idag :) en högskoleförberedande linje så att jag kan plugga vidare sen (när jag kommit på vad jag vill göra, haha)
Mvh Alexandra
22 år, jobbar som elevassistent & pluggar lite samtidigt.
21 i oktober, studerar kulturvård :)
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus

fyller 30 i november, jobbar som projektledare (men är utbildad ekonomiingenjör) på godisfabrik.