Marsvinsbädd =)

Oh, det ska jag skaffa!
Tack för tipset :D

en sån vill jag ha! Bobbo, mitt ena marsvin har en fleece påse som man egentligen har en filt i att mysa i men det där så ännu mysigare ut:D

Oh, var ju och kikade på en sån på lunchen, de hade tält också, alla inköp är dock frysta till nästa lön :P men då så!
Jag har en sån :D tänkte precis lägga upp en fråga om man kunde ha dom i buren jämt? Alltså marsvinsbädden :)

Hihi…fullt med folk som skriver tillbaka med än gång…roooligt 
#1. Varsågod… =)
#2 Har du gjort din fleece-påse själv??
#4. Jag har min i buren hela tiden, de älskar att sova i den. Men det blir en del spån och bajs i den tyvärr. Man får tvätta den då och då.

vart köpte du den????`???
Men sås ött och vart har du köpt den lilla bädden?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag köpte min bädd på ett helt vanligt zoo :)

#6 och #7 På Tradera…finns en användare där som heter C Lantto som säljer mycket husdjurspryttlar
Hon har en likandan till salu just nu

#8 Vad kostade din??
#80. Runt 80 kr :) din då?

#5 nej så händig är jag inte:P jag fick den av min flickvän som tyckte att mitt största marsvin kunde ha det och mysa i när vi var hos hennes mormor:D

#12 Hehe….okey…nej jag är inte heller så händig…annars hade det vart roligt med en liten myspåse eller likande =) Snäll flickvän du har =)

mysigt det ser ut :) man skulle kanske ta o införskaffa sig en sådan :D
#13. Jag har sytt en egen myspåse :D

#11 Hehe, pinsamt, kommer inte ihåg =( 50 kr + frakt tror jag föresten =)
#14 Ja de har jättemysigt i den. Min hjärta smälte förut när jag såg Smulan ligga jättesött i den… men hon sprang iväg när jag kom o skulle ta kort :(
Jag vill också ha en sån men dom har bara små där jag kollat :/ Ska nog be dom beställa hem i större storlek :)
Ngn som kan besvara min fråga? :) kan man ha marsvinsbädden hela tiden i buren?
Den blir nog smutsig då..
Helena
På inlägget nr#5 så har du ditt svar hon har sin i buren hela tiden . Men den blir skitig skrev hon:)

#18 Japp..besvarde den frågan i #5