Hon är blå! :o
Har du nåt blått galler eller nåt blått i buren?
njaa…buren på botten är jue blå..
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
Kolla om hon tuggat ngnstans :)
ska göra det :)…Mamma undrar om det kan vara hjärtfel…:( för det blåa är typ blåbärs-mjölk färgat…:/
Jag ser inget onormalt medmarsvinet på bilden :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jo men du menar typ i näsborren eller…? Hehe eller ser jag fel…;)
joo hon har nånting vid näsborren men på bilden syns inte det blåa…hon är blå lixom där på nosen o munen…det är hennes hud som har blivit så…jag vet inte….
och det vid näsborren vet jag inte heller vad det är :/
Kan du inte lägga in en bild som är tagen på närmre håll så kanske det är lättare att se vad det kan vara?:)
jaa jag kan fixa en bild..vänta ^^
#10 Ser inget blått, bara lite smuts:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jaaa på bilden ser man inte det blåa tyvär…men hon är lite blå…jag försökte ta utan blixt ockso men då blev det för mörkt…
och det dära smutset…hur gör man ed det då?^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur ser hennes ögon och tandkött ut? Är det rosa eller blekt? Är hon kall eller trött?
Hon är pigg och springer runt..hennes ögon är normala och hennes tandkött vet jag inte :/
Hur gammal är hon ? Kan det vara så att hon börjar svartna lite i huden pga pigmentering ?
Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna - ej smf reg
Hon är 3 år…
En av mina marsvinshanar hoppade ut buren en gång och slog i nosen, då blev den blå, precis som ett blåmärke. Men det försvann efter ett tag.
Hmm…jaa jag tror nog faktiskt det hära blåa börgar försvinna…jag vet inte vad det kan ha varit alls…men det blir kanske ett mysterium..^^