Välkommen Birk
Igår åkte jag & min kusin iväg för att hämta en Teddy hane. han är 1,5 år & väger end 920 gram. Mindre än mina honor. Vill få upp han till 1000g. Har suttit ensam hela sitt liv. Hans klor var så långa så tårna har blivit missbildade. Väl hemma blev det klo klippning & ett bad. Han kuttrade så härligt i knät på mig. Väl hanterad iaf. Nu sitter han ihop med min Teddy hona Lovis. Hoppas på en sista kull på henne. Hans första vän på 1,5 år.
Birk är black/cream.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Han är så himla söt. Såg han med på Blocket, tur att han kom till dig!
Blixtens tår/klor fram är med lite snea, med pga misskötsel av klor i förra hemmet.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 jag smallt direkt. Ibland kan man inte motstå. NU börjar allt gå min väg igen. Djuren är frisk förklarade från skabben oxå. Lyckan är påväg hitåt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#5 Bra att det går uppåt! Verkar som att det gör det här med, men ska inte ropa hej förtidigt!:D
#6 det kan ändras fort. Men det känns positivt. Hoppas nu det håller i sig. För dig oxå
…………………………………..
#7 Ja får hoppas det :)
Fin han är, vilken härlig teckning på ryggen med! :) Dom passar bra ihop han och lovis :)
Charlotta-B
#9 tack. Ja han har en underbar färg & teckning. Ovanlig. Om det inte blir ungar få de fortsätta gå ihop iaf. Bra att börja livet med en " liten" söt tjej.
…………………………………..
920 gram är en bra vikt :) jätte söt kille :)
#11 inte på han. man känner varenda ben i kroppen. Så han är liten. Lovis är 6 månader yngre & väger ca 100gram mer än honom. Hon är jätte fin i kroppen
…………………………………..
Jättefin var han och som du sa han har en ovanligt och väldigt häfftig teckning:) Håller tummarna för små bebbar nu då;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Han är jättefin 
Hans tår på framtassarna ser inte så snea ut tycker jag. Men vad skönt att han äntligen fick hamna hos en familj som sköter om honom ordentligt.. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Supersööt!
#15 det är bak som är värst. Men hoppas det blir bättre med ofta men lite klippning av klorna. Men är oxå väldigt kräsen.
Nu har han varit här ett dygn & fösrstår sig inte riktigt på Lovis. Men han har börjat kuttra vid henne nu. Älskar att vara i famnen. Ligger då & biter i tröjan & gosar tillbaka. Vid frukosten förstod han inte riktigt vad det var som serverades- vitkål & paprika.
…………………………………..
Så fin :)