Rönnbär?
Hej! Är det bra för marsvin att äta mogna rönnbär? Mina tycker jätte mycket om det (Buren är under ett rönnbärs träd) och springer och äter upp alla innan de börjar på gräset… :)
*tass*
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Tass? :O
#2 Ja?
#4 Jag har alltid skrivit tass, & jag har aldrig vetat om nån bevaka knapp?
Vad är tass? :O
(Och förresten, snälla, håll er till ämnet)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Royalz förklarade det.
#6 "Tassavtryck", så man följer tråden. :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#4 Förlåt om jag fortsätter att prata *tass*…;) Men det framgick inte vad det egentligen betydde… Har sett det i flera trådar men har inte riktigt fattat vad som menas? :)
TS: jag har hört att marsvin kan äta det, som du troligtvis har märkt…;) men om det är bra eller innehåller mkt C-vitamin vet jag inte. Nån annan hoppas jag kan svara på frågan:)
Oj vad många som svarat medans jag skrev. Jag fick mitt svar och förlåt en en gång för OT…
Okej, Tack. Antagligen kan de äta Rönnbär, eftersom mina marsvin inte har farit illa av det :P
#12 Haha det var typ så jag menade…;P
Men jag sökte på rönnbär här på mif och läste dom två översta trådarna som kom upp, och då var det lite delade meningar om det…:/