Ny hemsida!
Har jobbat några dagar nu på en ny hemsida för mina marsvin och katter (och kaniner)…och äntligen är den klar!
Kombinerad hemsida för båda uppfödningarna och lite smått och gott ligger där. Den är inte helt klar ännu, fattas en del saker som jag inte haft tid att få in ännu…men den är en fungerande hemsida nu iaf!
Kika gärna in och hälsa på våra djur!
Mvh/Cornelia
SMF 203 Happy Day´s
Jättesnygg 
Den typen av hemsidor gillar jag! Enkla att hitta på! Stort plus!
Jättesnygg dessutom och jag ÄLSKAR bilden på katten som slickar på marsvinet, helt underbar! Brast ut i fnitter när jag såg den
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack till er båda! Kul att någon gillar den…var rädd att den skulle se för tråkig ut, men ville samtidigt inte ha rörigt och stökigt. Massa fler bilder ska in och faktadelen på marsvinen ska utökas…samt lite till. Men det är en start iaf!
Hojta om ni upptäcker några buggar! =) (finns säkert!)
#3 jag föredrar när sidorna är lite ''renare'', din är även lättnavigerad och med tydlig och bra text. Stort plus för fakta delen med
Sjukt fin sida enligt mig! :) Nu blev jag avis ;)

Oh wow vilken överaskning jag fick när jag kikade in på din hemsida, det är inte många som avlar på mörka golden augoti, dom som är så vackra!
Våran fina Zooie är ju en sådan fast en rex/teddy och finare färg än det finns ju verkligen inte! Tycker verkligen om din hemsida den är lätt navigerad även för mig som inte förstår mig på sådant.ser verkligen fram emot bloggen sen när den kommer upp 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack alla!
Faktadelen kommer att bli riktigt stor om ett tag hoppas jag. Tycker att det är viktigt att uppfödare som varit med ett tag delar med sig av sin kunskap och hoppas på att själv kunna bidra med en hel del =)
#6 Nej det är inte många som håller på med golden agouti…och inte jag heller ;) De ser kanske väldigt lika ut men jag har lemon- och buff agouti bara. Nyanserna ljusare än golden…men tyckar att alla agouti är fina. Min absoluta favoritteckning på marsvin =)
Jättefint! Cornish rex är så himla läckra tycker jag, drömkatten - tyvärr är jag allergisk. Pussa på Katowice från mig och mamma Kickan :)
Hanna
Jättefin sida! Som du vet är katter och marsvin min stora passion här i livet så det är jättetrevligt att "besöka" er.
Jag blir också så imponerad av att ni kan hålla anlet marsvin så lågt i er uppfödning. Själv är jag i min startpik och har inte lärt mig att vara tillräckligt kräsen än, vill inte sälja nå´n.
Underbart fin sida :D bra jobbat:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Så fint det blev! Jag måste ha en agouti någon dag… :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.